इंग्लैंड पर नंबर वन मुक़ाम का दबाव होगा: मुहसिन ख़ान

दुबई १५ जनवरी ( ए एफ़ पी) पाकिस्तान क्रिकेट टीम के कोच मुहसिन ख़ान ने इंतिबाह दिया है कि तेज़ी से उभरती हुई और जीत के जज़बा से सरशार पाकिस्तान क्रिकेट टीम इंगलैंड के लिए तर निवाला साबित नहीं होगी।

उन्हों ने कहा कि इंगलैंड टसट क्रिकेट की नंबर वन टीम है, पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में उसे अपना मुक़ाम बचाने की फ़िक्र भी लाहक़ होगी जिस का फ़ायदा पाकिस्तान को होगा। इंगलैंड पर अपना पहला मुक़ाम बरक़रार रखने के लिए शदीद दबाव होगा, नंबर वन मुक़ाम पर मौजूद हर खिलाड़ी और टीम को इस किस्म के दबाओ का सामना होता है जिस का हरीफ़ टीम फ़ायदा उठा सकती है ।

मुहसिन ख़ान ने कहा कि गुज़श्ता 18माह से पाकिस्तानी टीम तेज़ी से ऊपर आ रही है, मैं खिलाड़ियों के साथ सख़्त मेहनत कररहा हूँ और हर खिलाड़ी अपनी सद फ़ीसद कारकर्दगी दिखा रहा है।

हम इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में मुसबत नताइज की उम्मीद रख सकते हैं। मुहसिन ख़ान ने कहा कि इंग्लिश क्रिकेट टीम मुतवाज़िन है जिस का अंदाज़ा प्रैक्टिस मुक़ाबलों में इन की कारकर्दगी से लगाया जा सकता है। इंग्लिश खिलाड़ी से सख़्त मुक़ाबला की उम्मीद है । जहां तक पाकिस्तान टीम की कारकर्दगी का सवाल है मैं ख़ुशी से ये बात कह सकता हूँ कि हमारे पास इंतिहाई बासलाहीयत खिलाड़ी मौजूद हैं, हमें हरीफ़ को चित्त करने के लिए सलाहीयत के साथ महारत से भी काम लेना होगा।

पाकिस्तान और इंगलैंड के दरमयान सीरीज़ में असल इमतिहान बैटस्मैनों का होगा क्यों कि दोनों टीमों में आलमी मयार के बोलर्स मौजूद हैं। ये देखना होगा कि बैटस्मैन उन के सामने कितनी देर ठहरते हैं। मुहसिन ख़ान ने एतराफ़ किया कि सीरीज़ में स्पिन्नर का अहम किरदार होगा।

उन्हों ने कहा कि हमारे पास सईद अजमल की शक्ल में दुनिया का नंबर वन आफ़ स्पिनर मौजूद है जबकि अबदुर्रहमान और मुहम्मद हफ़ीज़ भी बैटस्मैनों को परेशान करने की सलाहीयत रखते हैं, इसी तरह इंगलैंड के पास गराइम स्वान मौजूद है।

प्रैक्टिस मैच में बाएं हाथ के स्पिनर मोंटी पनेसर ने भी मुतास्सिर कुन बौलिंग की, वो भी पाकिस्तानी बैटस्मैनों को परेशान करसकते हैं। मुहसिन ख़ान ने कहा कि पाकिस्तान और इंगलैंड दोनों ही काफ़ी अर्से से अच्छी क्रिकेट खेल रहे हैं, अब इन दोनों टीमों का टकराओ इंतिहाई दिलचस्प होगा।