इंटरमीडीयट इम्तेहानात का आज से आग़ाज़ 19.58 लाख तलबा शिरकत

इंटरमीडीयट के इम्तेहानात का कल से आग़ाज़ होगा। रियासत भर में 2,488 मराकिज़ पर मुनाक़िद होने वाले सालाना इम्तेहानात में 19.58 लाख तलबा शिरकत करेंगे। तवक़्क़ो है कि नताइज का अप्रैल के आख़िर हफ़्ता में ऐलान किया जाएगा। सिक्रेट्री बोर्ड आफ़ इंटरमीडीयट एजूकेशन ऐम सुब्रामणियम ने बताया कि नक़ल नवीसी में मुलव्विस तलबा के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी और उन्हें इमतिहान तहरीर करने से मुअत्तल करदिया जाएगा।

मार्च के दूसरे हफ़्ता से जवाबी बयाज़ात की जांच शुरू हो जाएगी। जारीया साल मुम्तहिन का काम अंजाम देने वाले असातिज़ा की हाज़िरी में नाकामी हो तो उन्हें वजह नुमाई नोटिस जारी की जाएगी। गुज़श्ता साल पर्चों की जांच करने वाले तक़रीबन 40 फ़ीसद लेक्चररस गैर हाज़िर थे। इम्तेहानात के दौरान किसी भी बदउनवानी और बे क़ाईदगियों को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा।

तलबा को मश्वरा दिया गया है कि वो अपने इमतिहानी मर्कज़ पर कब्ल अज़ वक़्त पहुंच जाएं। कॉलेजस के प्रिंसिपलस और चीफ़ सुपरिनटनडेनटस को हिदायत दी गई है कि ऑनलाइन दरख़ास्तों को रूबा अमल लाने के बाइस हाल टिक्टस पर चस्पाँ तस्वीर पर किसी भी मजाज़ अथॉरीटी की दस्तख़त होना ज़रूरी है।