इंटर मीडीयट इम्तेहानात का कल आग़ाज़

रियासत भर में इंटर मीडीयट साल अव्वल-ओ-दुवम (जनरल ) और वुकेशनल इम्तेहानात का 2मार्च से आग़ाज़ होगा जो 16 मार्च तक जारी रहेंगे। जारीया साल इंटर मीडीयट इम्तेहानात में जुमला 19,58,202 तलबाओ- तालिबात शिरकत कर रहे हैं। इन इम्तेहानात के लिए रियासत भर में जुमला 2488 इमतिहानी मराकिज़ बनाए गए हैं। इंटर मीडीयट के इम्तेहानात के पुर अमन इनइक़ाद के लिए तमाम तर इंतिज़ामात मुकम्मल करलिए गए हैं और तलबाओ- तालिबात के लिए इमतिहानी मराकिज़ पर मुनासिब सहूलतें (इनफ़रास्ट्रक्चर ) फ़राहम की गई हैं लिहाज़ा तलबाओ- तालिबात और ओलयाए तलबा से इम्तेहानात के कामयाब-ओ-पुर अमन तरीक़ा पर इनइक़ाद अमल में लाने के लिए भरपूर तआवुन करने की अपील की गई है।

आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से मसरस ऐम सुब्रामणियम, सिक्रेट्री बोर्ड आफ़ इंटर मीडीयट एजूकेशन और मुहम्मद ग़ौस कंट्रोलर इम्तेहानात बोर्ड आफ़ इंटर मीडीयट एजूकेशन ने ये बात बताई। उन्हों ने बताया कि इमतिहानी मराकिज़ के लिए जम्बलिंग सिस्टम पर अमल किया गया है जिस के तहत इमतिहानी मराकिज़ दूर दराज़ पाए जाने की सूरत में तलबाओ- तालिबात को इमतिहानी मराकिज़ तक पहूंचने में कोई मुश्किलात दरपेश ना हूँ इस के लिए आर टी सी ओहदेदारों को ज़रूरी हिदायात दी गईं और इमतिहानी औक़ात से बहुत कब्ल बसों का इंतिज़ाम करने की ख़ाहिश की गई। साथ ही साथ तमाम इमतिहानी मराकिज़ पर बर्क़ी की मोअस्सिर सरबराही के इंतिज़ामात करने की मुताल्लिक़ा आला ओहदेदारान बर्क़ी को भी हिदायत दी गई है।

इलावा अज़ीं एहतियाती इक़दामात के तौर पर हर एक इमतिहानी मर्कज़ पर ख़ुसूसी तौर एक एक मैडीकल टीम को भी रखा जा रहा है और इमतिहानी मराकिज़ पर इम्तेहानात के इंतिज़ामात का जायज़ा लेने के लिए बोर्ड आफ़ इंटर मीडीयट एजूकेशन हैदराबाद से डिप्टी सिक्रेट्री और अस्सिटैंट सिक्रेट्री रुतबा के हामिल ओहदेदारों को भी रवाना किया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि इत्तिफ़ाक़ी तौर पर भी किसी नौईयत की बे क़ाईदगियों की इत्तिलाआत हासिल होने पर फ़िलफ़ौर इक़दामात करते हुए सख़्त क़ानूनी कार्रवाई की जाएगी।

मिस्टर सुब्रामणियम ने कहा के इमतिहानी औक़ात से कम अज़ कम पंद्रह मिनट कब्ल तलबा- को चाहीए कि वो इमतिहान हाल में मौजूद रहें ताकि ज़रूरी तन्क़ीह वग़ैरा को यक़ीनी बनाया जा सके। उन्हों ने कहा कि इमतिहानी मराकिज़ पर मुश्तबा-ओ-मशकूकनौईयत के हामिल तलबाकी मुकम्मल जांच की जाएगी और इमतिहानी मर्कज़ या इमतिहान हाल में किसी किस्म के आलात या सेल फ़ोन और बयागस रखने की इजाज़त नहीं रहेगी।

लिहाज़ा तलबा -ओ- तालिबात से अपील की कि वो अपने इस नौईयत के आलात साथ रखने से गुरेज़ करें। सिक्रेट्री बोर्ड आफ़ इंटर मीडीयट एजूकेशन ने कहा कि अंग्रेज़ी पर्चा क़दीम-ओ-जदीद निसाब पर मबनी रहेगा। इसी लिए तलबा सब पहले अपना इमतिहानी पर्चा जांच लें ताकि ग़लत इमतिहानी पर्चा हासिल करके जवाबात तहरीर करने से महफ़ूज़ रह सकें। उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों के मुख़्तलिफ़ सवालात के जवाब देते हुए कहा कि इस साल इम्तेहानात इंटर मीडीयट में गुज़श्ता साल के मुक़ाबला में एक लाख तलबा की तादाद में इज़ाफ़ा हुआ है।

तलबा की तादाद का तज़किरा करते हुए मिस्टर सुब्रामणियम ने कहा कि इंटर मीडीयट साल अव्वल ( जनरल ) उम्मीदवारों की तादाद 8,50.610, इंटर मीडीयट साल अव्वल वोकेशनल उम्मीदवारों की तादाद 82471 इंटर मीडीयट साल दुवम रैगूलर में उम्मीदवारों की तादाद 7,56,407 इंटर मीडीयट साल दुवम ख़ानगी उम्मीदवारों की तादाद 1,89,066 इंटर मीडीयट साल दुवम वोकेशनल रैगूलर, उम्मीदवारों की तादाद 64,549 और इंटर मीडीयट साल दुवम वोकेशनल ( प्राईवेट ) उम्मीदवारों की तादाद 15,062 है।

उन्हों ने कहा कि ज़िला सतह पर ज़िला कलक्टरस की सदारत में एक हाई पावर कमेटी ( आला सतही इख़्तयारात कमेटी ) तशकील दी गई है जो डिस्ट्रिक्ट सपरनटनडनट आफ़ पुलिस, रीजनल जवाइंट डायरैक्टरस इंटर मीडीयट एजूकेशन और डिस्ट्रिक्ट एजूकेशनल ऑफिसर्स-ओ-दीगर पर मुश्तमिल रहेगी।