इंडियन मुजाहिदीन कारकुन की गिरफ़्तारी पर 15 लाख इनाम का ऐलान

नई दिल्ली, ०२ दिसम्बर(पी टी आई) दिल्ली पुलिस ने आज किसी भी ऐसे शख़्स को जो इंडियन मुजाहिदीन के कारकुन यासीन भटकल उर्फ़ इमरान जो मुबय्यना तौर पर कई दहश्तगर्दी के मुक़द्दमात में मतलूब है, कोई भी इत्तिला फ़राहम करने पर जिस के नतीजा में इस की गिरफ़्तारी अमल में आ सके, 15 लाख रुपय इनाम देने का ऐलान किया है।

जारीया साल अप्रैल में 3 लाख रुपय का ऐलान किया गया था, जिस में इज़ाफ़ा करके उसे 15 लाख रुपय कर दिया गया है।

ये इज़ाफ़ा चंद गिरफ़्तार शूदा कारकुनों से पुलिस की तफ़तीश के नतीजा में महसला मालूमात पर किया गया है। मुंबई से मौसूला इत्तिला के बमूजब महाराष्ट्रा ए टी एस् की टीम ने जर्मन बेकरी धमाका मुक़द्दमा मैं 6 मुश्तबा अनडयान मुजाहिदीन कारकुनों को गिरफ़्तार किया है क्योंकि मुबय्यना तौर पर वो पूनी, बैंगलौर और जामि मस्जिद दिल्ली में धमाकों में मुलव्वस हैं।

ए टी एस् की एक टीम उन से तफ़तीश के लिए दिल्ली रवाना हो चुकी है क्योंकि वो पुनॆ धमाको में मुलव्वस भी क़रार दिए गए हैं। इन से तफ़तीश के इलावा ए टी एस् की टीम उन के बारे में दिल्ली पुलिस के साथ अपनी मालूमात का तबादला भी करेगी।

दावा किया गया है कि एक हिंदूस्तान गीर दहश्तगर्द शोबा को दिल्ली पुलिस ने 6 मुश्तबा कारकुनों बिशमोल एक पाकिस्तानी इंडियन मुजाहिदीन की गिरफ़्तारी के ज़रीया ख़तन कर दिया है |