इंडियन मुजाहिदीन के 6 मुश्तबा दहश्तगर्द गिरफ़्तार

नई दिल्ली ०१ दिसम्बर: (पी टी आई) दिल्ली पुलिस ने आज दावा है कि इस ने एक पाकिस्तान के बिशमोल 6 मुश्तबा इंडियन मुजाहिदीन कारकुनों को गिरफ़्तार करते हुए एक पयान इंडिया दहश्तगर्द गिरोह का पर्दा फ़ाश किया है।

ये लोग मुबय्यना तौर पर पुने, चिन्नास्वामी स्टेडीयम बैंगलौर और दिल्ली की जामा मस्जिद धमाकों में मुलव्वस हैं। 7 वां शख़्स अहमद सदी बपा उर्फ़ इमरान समझा जाता है कि असल शख़्स है जिस ने मालिया फ़राहम किया था और यही शख़्स मुख़्तलिफ़ ग्रुप से तआवुन भी कर रहा है। ये शख़्स फ़रार है।

पुलिस ज़राए ने कहा कि इमरान ने 19 सितंबर 2010-ए-को दिल्ली की जामि मस्जिद के बाहर एक कार में बम नसब किया था। दिल्ली पुलिस के ब्यान में बताया गया है कि पुलिस ने इंडियन मुजाहिदीन के दहश्तगर्द गिरोह को बेनकाब किया है।

सैंटर्ल इन्टॆलीजॆन्स् एजैंसीयों की मदद से उन का पता चलाया गया। गिरफ़्तार शूदा अफ़राद की शनाख़्त पाकिस्तानी शहरी मुहम्मद अदील, मुहम्मद क़तील सिद्दीक़ी, मुहम्मद इरशाद ख़ान, गौहर अज़ीज़ खुमैनी, ग़यूर अहमद जमाली और अबदुर्रहमान की हैसियत की गई है।

ग़रिबी बंगाल, टामलनाडो और बिहार में सैंटर्ल एजैंसीयों के साथ तआवुन के बाइस ही ये गिरफ़्तारी अमल में आई। इन के क़बज़े से दो ए के 47 , 50 कारतूस, 9 ऐम ऐम का एक पिस्तौल और 14 कारतूस 1.4 किलोग्राम धमाको अशीया, 3.2 किलोग्राम सफ़ैद धमाको अशीया, 350 ग्राम दीगर धमाको शए के इलावा 2 लाख रुपय की हिंदूस्तानी करंसी ज़बत की गई। सब से पहले 27 साला सिद्दीक़ी को आनंद वीहार बस टर्मिनल के क़रीब से गिरफ़्तार किया गया।