इंतिख़ाबात में दौलत की ताक़त का इस्तेमाल अहम मसाइल: इलेक्शन कमीशन

नई दिल्ली ०९ जनवरी (पी टी आई) इलेक्शन कमीशन का एहसास है कि पनचाब, उत्तर प्रदेश और गोवा में आने वाले असैंबली इंतिख़ाबात में दौलत की ताक़त के इस्तेमाल पर मसाइल का सामना हो सकता है।

चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने एक इंटरव्यू में बताया कि हमारा एहसास है कि पंजाब और उत्तर प्रदेश में दौलत के महाज़ पर मसाइल से दो-चार करेंगे। गोवा में भी ऐसा ही होगा क्योंकि दौलत बहुत बड़ा रोल अदा करेगी।

जब उन से ये पूछा गया कि आया इलेक्शन कमीशन को इंतिख़ाबात वाली रियास्तों में से किसी एक रियासत से कोई मसला दरपेश है तो उन्हों ने कहा कि दौलत की ताक़त ही असल मसला है पहले ही इलैक्शन कमीशन को अंदेशा है कि पंजाब और उत्तर प्रदेश में रक़ूमात से भरे बयागस को बरामद करलिए जाने के बाद ये सच्चाई सामने आती है कि हम को दौलत की ताक़त का सामना है।

अब तक उत्तरप्रदेश से 7.5 करोड़ रुपय ज़बत किए गए हैं और उतनी ही रक़म पंजाब से बरामद की गई है। चीफ़ इलेक्शन कमिशनर ने कहा कि कमीशन ने इंतिख़ाबात के दौरान पेड न्यूज़ पर भी पाबंदी लगादी है और इस पर नज़र रखी जा रही है इस के इलावा इन टेलीविज़न चैनलों और अख़बारात पर भी नज़र रखी जा रही है जो मुख़्तलिफ़ सयासी पार्टीयों की जानिब से चलाए जाते हैं।

उम्मीदवारों के लिए उन की मुताल्लिक़ा सयासी पार्टी की जानिब से इंतिख़ाबी मुहिम पर किए जाने वाले मसारिफ़ का भी नोट लिया जा रहा है। हम को मालूम है कि सयासी पार्टीयों के अपने चैनल्स और अख़बारात हैं। ये अख़बारात और चैनल्स ज़ाबता अख़लाक़ की धज्जियां उड़ा रहे हैं और इस तरह इंतिख़ाबात पर असरअंदाज़ होने की कोशिश कर रहे हैं।

तमिलनाडू के बाद हम ने अब सयासी पार्टीयों की जानिब से चलाए जाने वाले चैनलों के लिए रुनुमा या ना ख़ुतूत बना रखे हैं। हम टी वी पर दिए जाने वाले घंटों की तादाद अख़राजात में दी गई जगह का भी नोट ले रहे हैं। इन चैनलों और अख़बारात के वेस्ट कार्ड को मुलाहिज़ा करते हुए उन पर नज़र रखी जा रही है।

इस के बाद मुहिम के दौरान उम्मीदवारों की जुमला तादाद का हिसाब रख कर अख़राजात का अंदाज़ा किया जाएगा। चीफ़ इलैक्शन कमिशनर ने मज़ीद कहा कि इंतिख़ाबात के दौरान सयासी पार्टीयों के मसारिफ़ पर कोई हद मुक़र्रर नहीं है बदबख़ती की बात ये है कि सयासी पार्टीयों को खुली छूट हासिल है लेकिन उम्मीदवारों के मसारिफ़ का पता चलाकर हम जुमला अख़राजात का अंदाज़ा करेंगे।

एस वाई क़ुरैशी ने मज़ीद कहा कि मैदान में पाँच उम्मीदवार होने की सूरत में सयासी रैली पर आने वाले जिला मसारिफ़ को इन उम्मीदवारों में तक़सीम किया जाएगा। और हर एक उम्मीदवार पर आने वाले मसारिफ़ का अंदाज़ा किया जाएगा।

पेड न्यूज़ पर इलैक्शन कमीशन की कामयाब गिरिफ़त के बारे में उन्हों ने कहा कि अब तक गुज़श्ता असैंबली इंतिख़ाबात में बिहार में 20 ऐसे केस दर्ज किए गए हैं। दीगर पाँच रियास्तों से इस तरह पेड न्यूज़ की 230 या 240 शिकायात वसूल हुई हैं।