इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान कांग्रेस और टी आर एस के दरमयान लफ़्ज़ी जंग

तेलंगाना में इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान कांग्रेस और टी आर एस के दरमियान लफ़्ज़ी जंग अपने उरूज पर पहुंच चुकी है। ताहम इंतिख़ाबी नताइज के बाद टी आर एस ने मर्कज़ में तशकील हुकूमत के लिए यू पी ए की ताईद का इशारा दिया है।

इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेते हुए कांग्रेस की सदर सोनिया गांधी और नायब सदर राहुल गांधी के इलावा मर्कज़ी वुज़रा ने के सी आर और टी आर एस को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। हत्ता कि एक मरहला पर के सी आर को वाअदा ख़िलाफ़ी करने वाला शख़्स क़रार दिया। लेकिन इंतिख़ाबी मुहिम के आख़िरी दिन के सी आर ने मर्कज़ में यू पी की ताईद का इशारा देते हुए सियासी जमातों को हैरतज़दा कर दिया है।

पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी के बाद के सी आर ने सोनिया गांधी और यू पी ए हुकूमत की ज़बरदस्त सताइश की थी लेकिन इंतिख़ाबात के एलान के साथ ही सूरते हाल तब्दील हो गई और एक दूसरे पर तन्क़ीदों का सिलसिला शुरू हो गया।

क़ब्ल अज़ीं निज़ामाबाद में इंतिख़ाबी जल्से आम को ख़िताब करते हुए के सी आर ने अवाम से अपील की कि वो बी जे पी को वोट ना दें क्युंकि नरेंद्र मोदी तेलंगाना मुख़ालिफ़ हैं और बी जे पी बरसरे इक्तेदार आने की सूरत में वो हैदराबाद को तेलंगाना से छीन लेंगे।