इंसानी स्मगलिंग पर अमरीकी हुकूमत की रिपोर्ट में इटली के वज़ीर-ए-आज़म का नाम भी शामिल

वाशिंगटन १ नवम्बर (पी टी आई) इटली के वज़ीर-ए-आज़म सलवीव बलरुस्कोनी की पहले से जारी मुसीबतों में आज मज़ीद इज़ाफ़ा होगया जब इंसानी स्मगलिंग (बरदाफ़रोशी) से मुताल्लिक़ अमरीकी रिपोर्ट में इन का नाम भी शामिल है और मरक़श नज़ाद कमउमर फ़ाहिशा के साथ जिन्सी ताल्लुक़ात उस्तिवार करने का भी इल्ज़ाम आइद किया गया है।

इटली के वज़ीर-ए-आज़म 75 साला सलवीव बर्लुस्कोनी मराक़िश की कमउमर फ़ाहिशा-ओ-रक़ासा 17 साला करीमा अलमहरोक़ से जिन्सी ताल्लुक़ात के इल्ज़ामात के तहत फ़िलहाल मीलान की एक अदालत में मुक़द्दमा का सामना कर रहे हैं।

इन पर ये इल्ज़ाम भी है कि अपने आलीशान महल में अक्सर मुनाक़िद की जाने वाली शाम की महफ़िलों में इस रक़ासा को मदऊ किया करते थे लेकिन इन दोनों (बर्लुस्कोनी और रूबी) ने किसी ग़लतकारी की तरदीद की है।

बर्तानवी रोज़नामा दी टेलीगराम ऑनलाईन ने ख़बर दी है कि इंसानी स्मगलिंग में मुलव्वस अफ़राद से मुताल्लिक़ अमरीकी महकहम मख़ारजा की रिपोर्ट बराए साल 2011-ए-में बर्लुस्कोनी का नाम भी आया है।

तफ़सीली रिपोर्ट में बर्लुस्कोनी की महफ़िलों का हवाला देते हुए ये ब्यान किया गया है कि शाम की महफ़िलों में शिरकत करने वाले मेहमानों में एक कमसिन रक़ासा भी शामिल रहा करती थी।

फरवरी 2011-ए-में जजों ने बर्लुस्कोनी की जानिब से मराक़शी कमसिन लड़की के मुबय्यना तिजारती जिन्सी इस्तिहसाल के मुक़द्दमे की समाअत की थी। मीडीया रिपोर्टस के हवाले से इस सबूत की तरफ़ भी इशारा किया गया है कि इस केस में कोई तीसरा फ़रीक़ भी मुलव्वस है जो इस बात का इशारा करता है कि ये लड़की इंसानी स्मगलिंग का शिकार हुई है।