इंसानों को घोड़े का गोश्त खिलाने की तैयारी

वाशिंगटन 01 जुलाई : इंसानों को अब घोड़े का गोश्त खिलाने की तैयारी की जा रही है। अमरीकी हुकूमत ने इंसान की ख़ुराक के लिए घोड़े के गोश्त को आम करते हुए घोड़ा ज़बीहा गाह के क़ियाम की मंज़ूरी दी है।

न्यू मेक्सीको में बाक़ायदा इस के प्लांटस क़ायम किए जा रहे हैं। मेसूरी और इवा में भी यू एसडी ए की तरफ से घोड़े के गोश्त के प्लांटस मंज़ूर किए जाने का इमकान है।

इंसानी ग़िज़ा के लिए अमरीका में घोड़े का गोश्त की अब क़ानूनी तौर पर ख़रीद-ओ-फ़रोख़त होगी। शुरु में इस गोश्त को पालतू जानवरों की ग़िज़ा में इस्तेमाल किया जाएगा।

उस को क़ानूनी मौक़िफ़ मिलने के बावजूद अमरीका में फ़रोख़त नहीं किया जाएगा बल्कि इसे इंसानों की ग़िज़ा के तौर पर मेक्सीको में फ़रोख़त किया जा सकता है जब घोड़े का गोश्त अमरीका लाया जाएगा तो इस पर दुबारा लेबल लगाते हुए पालतू जानवरों को खिलाया जाएगा।

यूरोप में भी घोड़े के गोश्त को तमाम गोश्त के दूकानों पर फ़रोख़त किया जाता है। ओबामा नज़म-ओ-नसक़ में घोड़े के ज़बीहा गाहों को दुबारा क़ानूनी मौक़िफ़ मिल रहा है जबकि बुश नज़म-ओ-नसक़ के दौरान घोड़ा दबीहा गाहों पर पाबंदी थी।

ये पाबंदी 2011 में ख़त्म होगई। इस के बाद घोड़े के गोश्त के प्लांटस में दुबारा काम काज शुरू हुआ है। ओबामा ने कहा कि वो चाहते हैंके अमरीका में कांग्रेस घोडे के गोश्त के ज़बीहा गाहों पर पाबंदी आइद करे लेकिन उन्होंने दुबारा कहा कि इस सिलसिले में बहुत कुछ ग़ौर-ओ-ख़ौस किया गया लेकिन ये मुम्किन नहीं होसका। केनेडा और मेक्सीको में हर साल 1 लाख 30 हज़ार घोड़े ज़बह किए जाते हैं।