इदारा सियासत के दू बदू प्रोग्राम की बेपनाह मक़बूलियत

इदारा सियासत की जानिब से रिश्तों के इंतिख़ाब केलिए चलाए जाने वाले ख़ुसूसी प्रोग्राम दू बदू की मक़बूलियत में इज़ाफ़ा होता जा रहा है और कई ख़ानदान इस प्रोग्राम से मुतास्सिर होते हुए अपने लड़के लड़कीयों के रजिस्ट्रेशनस करवा रहे हैं।

इदारा सियासत की जानिब से लड़के लड़कीयों की शादी में सहूलत की फ़राहमी की ग़रज़ से दू बदूप्रोग्राम का आग़ाज़ किया गया था और इस प्रोग्राम के कामयाबी के साथ इनइक़ाद को देखते सीरत ज़हरा कमेटी के ज़िम्मादारान ने जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ऐडीटर रोज़नामा सियासत,जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान मनीजिंग ऐडीटर रोज़नामा सियासत से मुलाक़ात करते हुए अब तक कि कामयाब दू बदू प्रोग्राम्स पर मुबारकबाद पेश की।

इलावाअज़ीं इस बात की ख़ाहिश की कि शीया तबक़ा केलिए अलहदा दू बदू प्रोग्राम के इनइक़ादऔर रजिस्ट्रेशन की सहूलत की फ़राहमी यक़ीनी बनाई जाये ताकि शीया तबक़ा में लड़के और लड़कीयों की शादी केलिए सहूलतों की फ़राहमी होसके।

जनाब अली रज़ा सदर सीरत ज़हराकमेटी के इलावा फ़राज़ रिज़वी ,मीर एजाज़ अली ,मीर क़ासिम अली बासित ,सय्यद कैफ़ हुसैन और सय्यद दिलावर हुसैन ने जनाब ज़ाहिद अली ख़ान और ज़हीर उद्दीन अली ख़ान से मुलाक़ात के दौरान बताया कि शादीयों केलिए लड़के लड़कीयों का इंतिख़ाब एक इंतिहाई मुश्किल तरीन अमल बिन चुका था।

लेकिन इदारा सियासत की जानिब से दू बदू के इनइक़ाद के ज़रीया इस मसला को बाआसानी हल कर लिया गया ।