इन पेज् उर्दू सर्टीफ़िकेट कोर्स

निज़ामाबाद, १४ दिसम्बर: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)गिरिराज गर्वनमैंट कलेज में शोबा उर्दू की जानिब से उन पेज उर्दू सर्टीफिकट कोर्स का आग़ाज़ किया गया । इस इफ़्तिताही तक़रीब की सदारत मुहतरमा मौर्या यूनीस प्रिंसिपल ने की और मेहमान ख़ुसूसी के तौर पर मिस्टर नागराज शर्मा और मिस्टर पी गंगाधर कंट्रोलर आफ़ इग़ज़ाम्स शरीक थे।
इबतदा-ए-में जनाब मुहम्मद आबिद अली लेक्चरर कॉमर्स ने मेहमानों का ख़ैर मुक़द्दम किया और इस कोर्स की ग़रज़-ओ-

ग़ायत पर रोशनी डाली । उस तक़रीब को मुख़ातिब करते हुए मुहतरमा मौर्या यूनूस ने कहा कि गिरि राज कालेज की तारीख़ में शोबा उर्दू की जानिब से शुरू करदा ये सब से पहला कोर्स है। उन्हों ने तलबा-ए-पर ज़ोर दिया कि वो पूरी यकसूई और तोजहा के साथ कम्पयूटर से मुंसलिक इस कोर्स पर अच्छी तरह उबूर हासिल करें ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि इस कोर्स की तकमील पर सर्टीफ़िकेटस दीए जाऐंगे इस तक़रीब की ये ख़ुसूसीयत रही कि शोबा उर्दू की जानिब से आम रिवायत से हट कर कॉलिज केलिए प्रिंसिपल कौर एक राऊंड पूरा तहफ़तन दिया गया ।गलपोशी-ओ-शाल पोशी से गुरेज़ किया गया । इस तक़रीब में तलबा-ए-को मिस्टर पी गंगाधर और नागराज शर्माने मुख़ातब किया और शोबा उर्दू की ख़िदमात को सराहा ।

आख़ीर में जनाब मुहम्मद अबदुल् अज़ीम ने तमाम शुरका का शुक्रिया अदा किया। जनाब सैयद हबीबुर्रहमन ने इंतिज़ामी उमूर की निगरानी की इस मौक़ा पर मुहतरमा आयशा सुलताना , रूबीना कौसर , जनाब अज़ीज़ उद्दीन वारिस, मुहम्मद नासिर , मीर यूसुफ़ अली और तलबा-ए-ओ- तालिबात की कसीर तादाद शरीक थी।