इन ब्रांडेड ज्वेलरी पर महसूल पर नज़रसानी करने से हुकूमत का इत्तेफ़ाक़

जौहरियों के एहतिजाजों और पार्लीमेंट में मुतालिबात के आगे झुकते हुए वज़ीर फायनेंस परनब मुकर्जी ने इन ब्रांडेड ज्वेलरी पर एक्साइज़ डयूटी को वापस लेने का इशारा दिया लेकिन सोना और प्लेटीनीम पर दरआमदी महसूल में इज़ाफ़ा से दसतबरदारी को मुस्तर्द कर दिया ।

उन्होंने इस तजवीज़ पर ग़ौर करने का वायदा भी किया कि ज़ाइद अज़ दो लाख रुपये की ज्वेलरी की ख़रीदारी के लिए पैन कार्ड के इस्तेमाल को लाज़िमी क़रार दिया जाए । मिस्टर मुकर्जी ने बजट बराए 2012१3 पर लोक सभा में आम मुबाहिस पर अपने जवाब में कहा कि मैं छोटे जौहरियों की ज़बूँहाली समझता हूँ , मैं इस पर ग़ौर कर रहा हूँ । अब से लेकर फायनेंस बिल की मंज़ूरी तक की मुद्दत के दौरान में कोई काबिल‍ ए‍ कुबूल क़ानूनसाज़ी पेश करूंगा ।

वो इस फ़ैसला का हवाला दे रहे थे कि इन ब्रांडेड ज्वेलरी को ब्रांडेड ज्वेलरी पर एक फ़ीसद एक्साइज़ डयूटी के दायरा में शामिल कर लिया जाए । जिसके नतीजा में मुल्क भर में सर्राफा बाज़ार के डीलरों की जानिब से एहतिजाज और हड़तालें होने लगीं । बी जे पी लीडर यशवंत सिन्हा की जानिब से ऐसा वायदा करने की ख़ाहिश पर कि इस डयूटी का असतक़दामी असर रहेगा और उसे हाल तक महिदूद नहीं रखा जाएगा , जिस पर मिस्टर मुकर्जी ने कहा मैं इस मुतालिबा का जायज़ा लूंगा लेकिन क़ानूनी नताइज पर ग़ौर किए बगै़र में फ़िलहाल कुछ नहीं कह सकता ।

वज़ीर इक़तिसादीयात ने गोल्ड पर इम्पोर्ट डयूटी घटाने के मुतालिबा पर कहा कि वो अवाम के जज़बात मल्हूज़ रखते हुए ज़रूरी इक़दाम करें ।