इमतेहानात की तरह पुलिस की तर्बीयत हासिल करने तलबा को मश्वरह

जिस तरह इमतेहानात के आग़ाज़ से पहले तलबा-ओ-तालिबात इमतेहानात की तैयारीयां करते हैं, इसी तरह रियासती पुलिस में भर्ती के आलामीया की इजराई से पहले नौजवानों को पुलिस की तर्बीयत हासिल करना चाहीए। इन ख़्यालात का इज़हार मुहम्मद तनवीर अहमद सदर हियूमन वेलफेयर फ़ाउंडेशन शाख़ आदिलाबाद-ओ-कन्वीनर तंज़ीम ने मुस्तक़र आदिलाबाद में मुदर्रिसा दरगाह इस्लामीया नेताजी चौक पर पुलिस ट्रेनिंग कैंप के इफ़्तेताह के मौके पर क्या।

उन्होंने बताया कि महिकमा पुलिस में ज़्यादा से ज़्यादा आदिलाबाद के नौजवानों को भर्ती कराने की ग़रज़ से पहली मर्तबा पुलिस ट्रेनिंग कैंप का इनइक़ाद अमल में लाया गया है, जबकि इस 60 रोज़ा मुफ़्त ट्रेनिंग के लिए 240 दरख़ास्तें हासिल हुई हैं।

उन्होंने बताया कि इबतिदाई टेस्ट के तौर पर हाइट और चेस्ट के मुआइने के बाद 110 नौजवानों को ट्रेनिंग का मुस्तहिक़ क़रार दिया गया, जिन्हें सुबह 6 ता 9 मुस्तक़र के सी सी आई के मैदान में फ़िज़ीकल ट्रेनिंग और शाम 5 ता 9 बजे शब रिटर्न टेस्ट की तर्बीयत दी जाएगी। इस मौके पर मुक़ामी जमात-ए-इस्लामी सदर अतीक़ ने कहा कि तर्बीयत हासिल करने वाले नौजवानों को अपने असातिज़ा का एहतेराम करना चाहीए। उन्हों ने नौजवानों को मश्वरह दिया कि हराम से गुरेज़ करते हुए हलाल रोज़ी कमाने की जद्द-ओ-जहद करनी चाहीए।