इमदाद-ए-बाहमी इदारों की तशकील दस्तूरी हक़

इमदाद-ए-बाहमी इदारों की तशकील का हक़ कारकर्दगी का इख़तियार आईनी है। हुकूमत की तरफ से इस के इस्तेहकाम की हौसलाअफ़्ज़ाई की जाये ना कि इस पर अपने इख़्तियारात का इस्तेमाल करे।

हुकूमत इमदाद-ए-बाहमी के इदारों पर ग़ैर ज़रूरी दख़ल अंदाज़ी बंद करे। लोक सत्ता तहरीक सदर डॉ जय प्रकाश नारायण ने ये इंतिबाह दिया।

उन्होंने कहा कि करीमनगर डेरी में जुमेरात को लोक सत्ता तहरीक जद्द-ओ-जहद करते हुए इमदाद-ए-बाहमी इदारों को हक़ ख़ुद इख़तियारी दिए जाने के लिए 2012 में दफ़ा 97 के ज़रीये आईन में तरमीम की कामयाबी हासिल करते हुए माक्स क़ानून के आजाने के बावजूद वाई एस आर के दौरे इक्तदार में हुकूमत इमदाद-ए-बाहमी की सोसाइटीज़ को रद्द करते हुए कड़पा, अनंतपुर अज़ला में डेरीज़ को नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त नुक़्सान पहुंचाया गया।

करीमनगर, रंगारेड्डी, नलगेंडा अज़ला में डेरीज़ ने इमदाद-ए-बाहमी तर्ज़ पर तरक़्क़ी करली। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के तआवुन से मज़ीद तरक़्क़ी की तरफ़ आगे बढ़ने की कोशिश की जाएगी।

किसानों की मेहनत, तआवुन और इमदाद से इदारों और सोसाइटीज़ की तशकील के बाद पैदावार में इज़ाफ़ा करते हुए जो भी मुनाफ़ा हासिल किया जा रहा है वही इस के मालकीयन होंगे इस में हुकूमत की मुदाख़िलत या इख़तियार नहीं होना चाहीए।