इम्मार मुक़द्दमा में सी बी आई की चार्ज शीट पेश

नई दिल्ली/ हैदराबाद 2 फरवरी ( पी टी आई) आंधरा प्रदेश इंडस्ट्रीयल इनफ़रास्ट्रक्चर कॉर्परेशन और इम्मार प्रापर्टीज़ मुआमलत में मुबय्यना बे क़ाईदगियों की तहक़ीक़ात कर रही सी बी आई ने मोतमिद दाख़िला-ओ-सीनीयर आई ए ऐस ऑफीसर बी पी अचार्य और दीगर 11के ख़िलाफ़ मुक़ामी अदालत में चार्ज शीट पेश करदी। सी बी आई के मुताबिक़ साबिक़ सदर नशीन-ओ-मनीजिंग डायरैक्टर कारपोरेशन अचार्य ने इम्मार ग्रुप से भी नामालूम अवामी ख़िदमत गुज़ारों के साथ मिलकर मुजरिमाना साज़िश रची, जिस का मक़सद कारपोरेशन को धोका देते हुए इम्मार को ग़लत अंदाज़ में फ़ायदा पहुंचाना था।

ये तनाज़ा पराजकट में कारपोरेशन के हेसस और इम्मार की मुआविन कंपनी इम्मार एमजी एफ़ लैंड लिमेटेड की गुच्ची बाउली में इंटिग्रेटेड टाउन शिप पराजकट के लिए मुआविन डेवलपर की हैसियत से शमूलीयत से मुताल्लिक़ है। सी बी आई ने अचार्य को 30जनवरी जबकि कोनेरू प्रसाद को गुज़श्ता साल 13नवंबर को गिरफ़्तार किया है। इसी तरह वाई ऐसआर कांग्रेस सदर जगन मोहन रेड्डी के क़रीबी साथी इन सुनील रेड्डी को 24जनवरी को गिरफ़्तार किया गया था। इम्मार। एमजी एफ़ ( साॶथ ) के फ़ीनानस शोबा के सरबराह विजए राघव को 28 जनवरी को गिरफ़्तार किया गया। इन तमाम चार मुल्ज़िमीन को ख़ुसूसी अदालत बराए सी बी आई मुक़द्दमात के रूबरू पेश किया गया.

जिस ने 15फ़बरोरी तक अदालती तहवील में दे दिया। सी बी आई तर्जुमान धेरीनी मिश्रा ने नई दिल्ली में बताया कि अवामी ख़िदमत गुज़ारों ने अपने सरकारी ओहदा का बेजा इस्तिमाल करते हुए ख़ानगी कंपनी इम्मार को फ़ायदा पहुंचाया है। एक सवाल के जवाब में जवाइंट डायरैक्टर सी बी आई वे वे लक्ष्मी ना रावना ने हैदराबाद में बताया कि दो आई ए ऐस ओहदेदारों अचार्य और सुब्रामणियम के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई की सी बी आई ने पहले ही इजाज़त हासिल करली है।