इराक़ी क़स्बा अमरीली का मुहासिरा ख़त्म करने की कोशिश का आग़ाज़

इराक़ ने बड़े पैमाने पर जिहादियों के ज़ेरे मुहासिरा क़स्बा अमरीली को जिहादियों से नजात दिलवाने की कोशिश का आग़ाज़ कर दिया। वज़ीरे ख़ारिजा अमरीका जॉन कैरी ने आलमी इत्तिहाद की अपील की है ताकि अस्करीयत पसंदों की नसल कुशी का ख़ातमा किया जा सके।

सऊदी अरब के फ़र्मांरवा मलिक अबदुल्लाह ने अपनी तक़रीर में कल मग़रिबी ममालिक को इंतिबाह दिया था कि दौलते इस्लामीया का आइन्दा निशाना वो भी हो सकते हैं, अगर वो फ़ौरी इक़दाम ना करे। बर्तानिया ने जिहादियों के हमलों के ख़तरे के पेशे नज़र मुल्कगीर चौकसी का एलान कर दिया है। गुज़िश्ता दो माह से ज़्यादा अर्सा से क़स्बा अमरीली का जिहादियों ने मुहासिरा कर रखा है।

एक गैर सरकारी तंज़ीम के बामूजिब तुर्कमान अकलियत के क़स्बा अमरीली का दाइश के जंगजूओं ने दो माह से मुहासिरा कर रखा है और कम अज़ कम 27 औरतों का अग़वा करके उन्हें शाम में फ़रोख़्त कर दिया गया है।

शाम में अक़वामे मुत्तहिदा के फ़िलिपाइनी अमन फ़ौजियों और जिहादी ग्रुप अलनसरा महाज़ के दरमियान झड़पों का आग़ाज़ हो गया है जो क़स्बा फ़िचयान पर क़ब्ज़ा करके अक़वामे मुत्तहिदा के बहाली अमन फ़ौजियों को यरग़माल बना चुका है।

कैनबरा से मौसूला इत्तिला के बामूजिब ऑस्ट्रेलिया के फ़ौजी तैयारों के ज़रीए बंदूकें और गोला बारूद इराक़ पहुंचा दिया गया है ताकि हुकूमत इराक़ दाइश के जंगजूओं का सामना करने में असलहा और गोला बारूद की क़िल्लत का शिकार ना हो जाएं।