इरान का आई ए ई ए के साथ मुकम्मल तआवुन ज़रूरी

हिंदूस्तान ने आज इरान से ख़ाहिश की कि आई ए ई ए के साथ मुकम्मल तौर पर तआवुन करे ताकि इस का न्यूक्लियर प्रोग्राम पुर अमन नौइयत का होने के ताल्लुक़ से बैन उल-अक़वामी बिरादरी का एतिमाद बहाल किया जा सके । हिंदूस्तान के मुस्तक़िल नुमाइंदा बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हरदीप सिंह पूरी ने कहा कि हिंदूस्तान न्यूक्लियर तवानाई के पुरअमन इसतेमाल के मुआमले में मुताल्लिक़ा बैन उल-अक़वामी मुआहिदों की मुताबिक़त में तमाम अक़्वाम के हक़ की पुर इस्तिक़लाल अंदाज़ में ताईद की है

और इस का यही मौक़िफ़ रहा है कि जो कोई एसे मुआहिदों के फ़रीक़ हैं उन्हें न्यूक्लियर तवानाई के हुसूल का हक़ हासिल है । पूरी ने इरान के बारे में कल यहां अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल ब्रीफिंग में हिस्सा लेते हुए कहा कि इरान को बैन उल-अक़वामी तवानाई एजंसी के साथ भरपूर तआवुन करना चाहीए ताकि इस के न्यूक्लियर प्रोग्राम की बिलकुल्लिया पुरअमन नौइयत के ताल्लुक़ से तमाम आलमी बिरादरी का भरोसा बहाल होजाए ।

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा क़रारदाद 1737 पर भी मुबाहिस हो रहे हैं जिस ने तेहरान के ख़िलाफ़ उस की युरानियम अफ़ज़ोदगी प्रोग्राम को रोकने में नाकामी की पादाश में तहदिदात आइद कर रखी हैं । पूरी ने कहा कि हिंदूस्तान इरान और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा न्यूक्लियर निगरानकार इदारे के दरमियान हालिया बात चीत का ख़ैर मक़दम करता है और उसे उमेद है कि इरानी न्यूक्लियर प्रोग्राम से मुताल्लिक़ देरीना तकनीकी मसाइल की आई ए ई ए के साथ तेहरान के तआवुन के ज़रीया पुरअमन तौर पर यकसूईहोजाएगी ।

हिंदूस्तान , इरान और P5+1 अक़्वाम ( अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल के 5 मुस्तक़िल अरकान और जर्मनी ) के दरमियान बात चीत के एहया-के फैसले का भी ख़ैरमक़दम करता है । पूरी ने कहा कि ये बात चीत एक अहम एतिमाद साज़ी इक़दाम साबित होना चाहीए और इस से कशीदा सूरत-ए-हाल की शिद्दत में कमी लाने में मदद मिलेगी।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि हिंदूस्तान इरानी न्यूक्लियर मसले से मुताल्लिक़ सलामती कौंसल की मुताल्लिक़ा क़रारदादों पर मुकम्मल अमल आवरी की ताईद भी करता है ।ताहम उन्हों ने कहा कि इन क़रारदादों पर अमल के दौरान इसी तमाम कोशिशें ज़रूरी हैं कि वाजिबी तिजारती और मआशी सरगर्मियां मुतास्सिर ना होने पाएं।