इरान पर अमरीका को इत्तिला के बगैर हमला करने का इसराईली फैसला मुम्किन

इसराईल ने कहा कि अगर उस ने ईरान पर हमला करने का फ़ैसला किया तो वो अमरीका को इत्तिला नहीं देगा। इसराईली ओहदेदारों का कहना है अमरीका को बेख़बर रखने का मक़सद उसे आलमी तन्क़ीद से बचाना है। हमले की सूरत में इसराईल को रोकने में नाकामी पर अमरीका को बैन-उल-अक़वामी बर्दारी की शदीद तन्क़ीद का सामना हो सकता है। इसराईली ओहदेदारों का कहना था कि ईरान का न्यूक्लियर प्रोग्राम इसराईल के लिए बहरर सूरत नाक़ाबिल-ए-क़बूल है।

इस को निशाना बनाने के लिए मुख़्तलिफ़ मुतबादिल ज़ेर-ए-ग़ौर हैं ताहम ओहदेदारों ने ये वाज़ेह नहीं किया कि वो ईरान की न्यूक्लियर तंसीबात को किस किस्म के हमलों का निशाना बनाऐंगे। ओहदेदारों का ये भी कहना था कि बाअज़ अमरीकी ओहदेदार इस बात के हामी नहीं हैं कि ईरान पर हमला किया जाय क्योंकि उन्हें अंदेशा है कि ऐसा करने की सूरत में आलमी सतह पर अमरीकी साख मुतास्सिर होने के इलावा इस पर तन्क़ीद में इज़ाफ़ा होजाएगा ।

इस लिए ये मुम्किन है कि अमरीका को इस हमले से मुकम्मल तौर पर बे ख़बर रखा जाय। ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम से मुताल्लिक़ अमरीका और इसराईली हुक्काम के दरमयान मुज़ाकरात का सिलसिला जारी है। दरिं असना न्यूयॉर्क से मौसूला इत्तेला के बमूजिब तहलका ख़ेज़ इन्किशाफ़ात से पूरी दुनिया में हलचल मचा देने वाली वेबसाइट विक्की लीक्स ने एक बार फिर राज़ इफ़शा करनेका सिलसिला शुरू कर दिया है।

विक्की लीक्स ने अपनी केबुल्ज़ मैं इन्किशाफ़ किया है कि इसराईल ईरानी न्यूक्लियर तंसीबात पर हमले के लिए मश्क़ें कर चुका है। विक्की लीक्स के मुताबिक़ इसराईल ने गुज़श्ता साल ईरानी न्यूक्लियर तंसीबात पर हमले केलिए मश्क़ें सरअंजाम दी हैं। इन मश्क़ों को मुकम्मल तौर पर खु़फ़ीया रखा गया था ताकि ईरान पता चल जाने पर जवाबी हिफ़ाज़ती इक़दाम ना कर सके।

विक्की लीक्स ने वैनज़ुवेला के सदर हीयूगो शावीज़ की सेहत के बारे में भी चौंका देने वाला इन्किशाफ़ किया है। विक्की लीक्स के मुताबिक़ शावीज़ का कैंसर बुरी तरह फैल चुका है और वो एक साल से भी कम अर्सा ज़िंदा रहेंगे। हीयूगो शावीज़ का ईलाज करने वाले रूसी डाक्टर ने तसदीक़ की है कि हीयूगो शावीज़ की हडीयों में कैंसर सराइयत करचुका है और वो चंद दिनों के मेहमान हैं ।