इराक़ में तशद्दुद की नई लहर, सिलसिला वार बम धमाकों में 32 हलाक

बग़दाद, 31 मई: (ए पी) बग़दाद और इराक़ के शुमाली शहर मूसिल में सिलसिला वार धमाकों में 32 अफ़राद हलाक और दर्जनों ज़ख़्मी हो गए। याद रहे कि इराक़ गुज़शता कुछ अर्सा से पुरसुकून था लेकिन आज एक बार फिर तशद्दुद के वाक़ियात रौनुमा हुए ।

आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ जारीया माह के दौरान 600 हलाकतें हुईं जबकि अप्रैल के महीने को इराक़ का खूँरेज़ तरीन महीने से ताबीर किया जा रहा है जिसकी नज़ीर 2008 से नहीं मिलती। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ अप्रैल में यहां 700 हलाकतें हुईं।

आज जो बम धमाके हुए इन में अक्सरीयत ऐसे धमाकों की थी जो बग़दाद में रौनुमा हुए। बनोक़ जहां शीया मसलकी अफ़राद की अक्सरीयत है, वहां कार धमाके में चार अफ़राद हलाक हुए जबकि कारों के पुर्जे़ फ़रोख़्त करने वाली एक मार्केट में हुए धमाके में तीन अफ़राद हलाक हुए।

धमाका इतना शदीद था कि आस पास वाकेए कई मकानात और दुकानात लरज़ उठीं और उनके शीशे की खिड़कियां चकनाचूर हो गईं। तिल्ला ये गर्दी करने वाली पुलिस टीम की पिकअप कार जल कर ख़ाक हो गई। कई अफ़राद ज़ख़्मी हुए हैं। सुन्नी मसलकी शहरीयों की अक्सरीयत वाले मुस्तक़र आज़मीह में एक कार बम एक फ़ौजी क़ाफ़िले के क़रीब फटा जिस में तीन अफ़राद हलाक हुए।

इन में एक फ़ौजी भी शामिल था जबकि पुलिस के मुताबिक़ मज़ीद 14 अफ़राद के ज़ख़्मी होने की भी इत्तिला है लेकिन उसकी तौसीक़ नहीं हुई है लेकिन हॉस्पिटल ज़राए ने तौसीक़ की है कि ज़ख़्मीयों को वहां ईलाज के लिए लाया गया है। मूसिल में दो पुलिस आफ़िसरान ने कहा कि एक ख़ुदकुश बम हमलावर ने ख़ुद को धमाके से उड़ाते हुए तीन अफ़राद को हलाक कर दिया।अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने मुल्क की सूरत-ए-हाल पर तशवीश ज़ाहिर की ।