इराक़ में दो बम धमाके , 31 अफ़राद हलाक

हिल्ला(इराक़), ३० नवंबर:(ए एफ़ पी) इराक़ में जुमेरात को होने वाले मुख़्तलिफ़ बम धमाकों में कम अज़ कम 31 अफ़राद हलाक और 98 ज़ख़्मी हो गए। हुक्काम के मुताबिक़ बग़दाद के जुनूब में वाकेय् (स्थित) शहर हिल्ला (Hilla) में एक रेस्टूरेंट के क़रीब होने वाले दो बम धमाकों में कम-अज़-कम 26 अफ़राद हलाक और 85 से ज़ाइद ज़ख़्मी हो गए ।

मरने वालों में औरतें और बच्चे भी शामिल हैं। दूसरा कार बम धमाका कर्बला शहर में एक बस अड्डे में हुआ जिससे मुक़ामी हुक्काम के मुताबिक़ कम-अज़-कम 5 अफ़राद हलाक और 13 ज़ख़्मी हो गए। हुक्काम के मुताबिक़ इन दोनों वाक़ियात में शीया ज़ाइरीन को निशाना बनाया गया।

ज़ख़्मीयों को फ़ौरी तौर पर अस्पताल मुंतक़िल कर दिया गया है जहां अक्सर की हालत तशवीशनाक होने के बाइस हलाकतों में इज़ाफे़ का ख़दशा ज़ाहिर किया जा रहा है। 2007 के बाद इराक़ में पुरतशद्दुद वाक़ियात में ड्रामाई हद तक कमी देखने में आई है लेकिन हालिया महीनों में एक बार फिर फ़िर्कावाराना पुरतशद्दुद कार्यवाईयों में इज़ाफ़ा हुआ है।

इन कार्यवाहीयों का अक्सर हदफ़ शीया मसलक से ताल्लुक़ रखने वाले होते हैं और हुक्काम उनकी ज़िम्मेदारी अलक़ायदा और दीगर सुनी इंतिहापसंद तंज़ीमों पर आइद करते आए हैं। पुलिस और मेडीकल ज़राए ने बताया कि इन धमाकों में ख़्वातीन और बच्चे भी ज़द में आए हैं ।

इसके इलावा महलोकेन् ( मरने वालो) में दो डाक्टर्स और सियोल डीफेंस का एक रुकन भी शामिल है। स्कियोरटी फोर्सेस ने बम धमाकों के मुक़ामात का मुहासिरा कर लिया और ज़रूरी-ओ-एहतियाती इक़दामात किए जा रहे हैं।