इराक़ में बम धमाके और फायरिंग , 50 हलाक

इराक़ में बम धमाकों और फायरिंग की लहर के साथ आज कम अज़ कम 50अफ़राद हलाक और ज़ाइद अज़ 250 ज़ख्मी हुए। ज़ाइद अज़ एक माह में आज का दिन सबसे ज़्यादा खूँरेज़ रहा। स्कियोरटी और मेडीकल हुक्काम ने बताया कि इराक़ के पाँच सूबों में अलक़ायदा के दहश्तगरदों की जानिब से किए गए हमलों के बाद तशद्दुद की लहर उठ खड़ी हुई है ताकि मुल्क को ग़ैर मुस्तहकम किया जाए।

इराक़ के वस्त में पाँच सूबों में मज़हबी तौर पर मिली जुली आबादी बग़दाद और इसके जुनूब में वाक़्य शहर बाबुल के इलावा सुन्नी अक्सरीयत वाले शहर दिवालिया और सलाहउद्दीन में धमाके हुए ये हमलों से किरकुक भी मुतास्सिर रहा। तेल की दौलत से मालामाल सूबा ख़ुदमुख्तार कुर्दिस्तान ख़ुतबा में भी धमाके हुए।

ये इलाक़ा बग़दाद की मर्ज़ी के ख़िलाफ़ अपना अलैहदा ख़ित्ता कहलाता है। जुनूबी बंदरगा ही शहर बस्रा के मुज़ाफ़ात में एक ख़ुदकुश बम धमाका में सब से ज़्यादा खूँरेज़ हमले हुए 14 जनवरी के बाद से 53 अफ़राद हलाक हुए थे। आज सब से ज़्यादा धमाके किए गए। सबसे ज़्यादा शदीद तशद्दुद बग़दाद के वस्त में देखा गया जहां हमलों से 22 अफ़राद हलाक हुए हैं।

वज़ारत-ए-दाख़िला के ओहदेदार ने ये बात बताई। शीया अक्सरीयती वाले इलाक़ा ख़ादमीह में एक कार बम धमाका हुआ जिस में 6 अफ़राद हलाक और 15 ज़ख्मी हुए। अहमदिया में जो दरयाए दजला के इस पार है। बंदूक़ बर्दारों ने पुलिस चौकी पर फायरिंग की जिसमें 6 अफ़राद हलाक और 3 ज़ख्मी हुए। बग़दाद के वस्त में ज़िला करादा में भी कार बम धमाका हुआ जिसमें एक शख़्स हलाक और 11 ज़ख्मी हो गए जबकि एक और कार बम धमाका 30 मिनट के वक़्फ़ा से इसी इलाक़ा में हुआ जिसमें एक और शख़्स हलाक और 6 ज़ख्मी हुए।

जुनूब मग़रिबी बग़दाद में उम अलमालाफ़ में एक पुलिस चौकी पर नामालूम बंदूक़ बर्दार ने हमला किया और लब सड़क और बम धमाके हुए जिसमें दो अफ़राद हलाक और 9 ज़ख्मी हुए। जुनूबी बग़दाद में दौरा मुक़ाम पर लब सड़क बम धमाका में दो अफ़राद हलाक 10 ज़ख्मी हुए।

अब्बू शेर इलाक़ा में एक रेस्टोरेंट के क़रीब भी सड़क के किनारे दो बम धमाके हुए जिनमें 2 अफ़राद हलाक और 10 ज़ख्मी हुए। मग़रिबी बग़दाद में मंसूर मुक़ाम पर कार बम धमाका हुआ। 2 हलाक और 5 ज़ख्मी हुए।