इश्तेआल अंगेज़ फ़िल्म से मुताल्लिक़ 240 वेब लिंक्स पर हुकूमत का इम्तिना

नई दिल्ली, ०१ नवंबर (पी टी आई) हुकूमत ने 240 वेब लिंक्स पर इम्तिना ( प्रतिबंध) आइद ( लागू) कर दिया जिन का ताल्लुक़ हालिया फ़िल्म से है, जिस से मुस्लिम बिरादरी के जज़बात ( भावनाओं) मजरूह ( घायल) हुए हैं। हुकूमत के इस इक़दाम ( कार्यनिष्पादन) का मक़सद इस बात को यक़ीनी बनाना है कि अवामी नज़म-ओ-क़ानून में ख़लल अंदाज़ी पैदा ना हो और क़ौम में यकजहती बरक़रार रहे।

साबिक़ रुकन पार्लीमेंट महमूद ए मदनी के नाम एक मकतूब में मर्कज़ी वज़ीर-ए-मवासलात‍ ओ‍ इत्तेलाती टेक्नोलोजी (Telecom Minister ) कपिल सिब्बल ने कहा कि हुकूमत हर मुम्किन कोशिश करेगी कि ऐसी तमाम कार्यवाईयों का इंसिदाद ( रोकथाम/ निवारण) और उन का ख़ातमा किया जा सके, जिन से इमकान है कि अवामी नज़म-ओ-क़ानून में ख़ललअंदाज़ी पैदा हो सकती है।

क़ौम की यकजहती और ख़ैरसिगाली मुतास्सिर ( प्रभावित) हो सकती है। मदनी ने एक मकतूब ( खत) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह को हिंदूस्तान में मुस्लिम बिरादरी के इस फ़िल्म के बारे में शिकायात के मुताल्लिक़ रवाना किया था। कपिल सिब्बल ने कहा कि ताहाल ( अभी तक) हकूमत-ए-हिन्द ने 240 से ज़्यादा यू आर एल (यूनीफार्म रिसोर्स लोकेटर या वेब लिंक्स) पर इमतिना ( प्रतिबंध) आइद कर दिया है।

इन के इलावा कार्रवाई जारी है ताकि मज़ीद ( और) यू आर एल पर इमतिना आइद किया जाए जो इस फ़िल्म से मुताल्लिक़ हैं ताकि इस इश्तेआल अंगेज़ (तकलीफ देने वाली) फ़िल्म की झलकियों और वीडीयो की नुमाइश का इंसिदाद ( रोक) हो सके। इस हक़ीक़त के पेशे नज़र कि मज़कूरा फ़िल्म इस के ट्रेलर या झलकियां नागवार हैं और पूरी मुस्लिम बिरादरी के आलमगीर सतह पर मज़हबी जज़बात इस से मजरूह होते हैं। महकमा इलेक्ट्रॉनिक्स-ओ-इत्तलाआती टेक्नोलोजी ने तेज़ रफ़्तार जवाबी कार्रवाई करते हुए मुतअद्दिद यू आर एल पर इम्तिना आइद कर दिया है जो मज़कूरा फ़िल्म से मुताल्लिक़ हैं।