इसराईली अशीया के बाईकॉट का मुसबत असर

इसराईली कंपनीयों के प्रॉडक्ट्स का बाईकॉट उरूज पर पहूँचता जा रहा है। गुज़िश्ता दिनों शहर के नवाही इलाक़ा में मुनाक़िदा एक निकाह तक़रीब में मेहमानों की तवाज़ो के लिए कोकाकोला कंपनी के स्प्राइट रखे गए थे लेकिन तक़रीब के इख़तताम पर मेज़बानों को इस बात पर हैरत हुई कि स्प्राईट का इस्तेमाल बहुत ही कम लोगों ने किया।

बताया जाता है कि शहर के मारूफ़ शादी ख़ाना में मुनाक़िदा एक निकाह तक़रीब में रिवायती अंदाज़ में कोल ड्रिंक के तौर पर स्प्राइट रखा गया था लेकिन ना सिर्फ़ बुज़ुर्गों ने कोकाकोला कंपनी के इस प्रॉडक्ट का मुक़ातआ किया बल्कि नौजवानों ने भी स्प्राइट के इस्तेमाल से इजतिनाब करते हुए बाईकॉट का हिस्सा बने।

मुंतज़मीन के बामूजिब ना सिर्फ़ मर्दाने में ये सूरते हाल रही बल्कि ज़नाने में भी यही जज़्बा देखा गया। जब एक ख़ातून ने कोल ड्रिंक तलब किया तो , तवाज़ो करने वालों की जानिब से कोल ड्रिंक पेश करते हुए ये कह दिया गया कि वो तो इसराईल के प्रॉडक्ट्स का बाईकॉट कर रहे हैं, अगर आप इस्तेमाल करना चाहती हैं तो ये आप का अख़्तियार है, जिस पर इस ख़ातून ने भी प्रॉडक्ट के इस्तेमाल से इजतिनाब किया।

इसराईली जारहीयत का शिकार होने वाले फ़लस्तीनी अवाम से इज़हारे यगांगत करते हुए अवामी सतह पर शुरू कर्दा बाईकॉट की मुहिम के मुसबत असरात नुमायां तौर पर दिखाई देने लगे हैं।