इसराईली ड्रोन की तुर्क फ़ौजी तंसीबात की जासूसी

इस्तंबोल। 6 जनवरी । ( राईटर) इसराईल के बगै़र पायलट जासूस तय्यारे ने तुर्की के एक फ़ौजी अड्डा के ऊपर परवाज़ की ताहम जासूस तय्यारे को बगै़र किसी मुज़ाहमत के वापिस जाने दिया गया तुर्की के एक अख़बार तराफ़ ने अपनी एक ख़बर में कहा है कि इसराईली ड्रोन तय्यारे ने जुनूबी सूबे हाते में 14 विं पाक बी ब्रिगेड कमांड के ऊपर चार घंटे मुसलसलपरवाज़ की और फ़ौजी अड्डा पर मौजूद मिज़ाईल और राडार तंसीबात की तसावीर उतारी।

रिपोर्ट के मुताबिक़ अड्डा पर मौजूद फ़ौजी ओहदेदार-ओ-आला क़ियादत की जानिब से ड्रोन तय्यारे को मार गिराने के अहकामात का इंतिज़ार करते रहे। ताहम इतनी देर में जासूसतय्यारा वापस चला गया अख़बार के मुताबिक़ क़रीबी सूबे दियर बाक़िर में फ़ौजी ओहदेदारों ने हाते के फ़ौजी ओहदेदारों की जानिब से दरख़ास्त मौसूल होने के बाद दो एफ़ 16 तय्यारे भेजे।

ताहम ये तय्यारे भी नाकाम वापिस आगए क्योंकि जासूस तय्यारा तुर्की की हदूद से काफ़ी दूर जा चुका था।तुर्की में ख़िलाफ़त उस्मानिया के ख़ातमा और फ़ौजी इन्क़िलाब के बाद पहली बार इस्लाम पसंद पार्टी ने पारलीमानी इंतिख़ाबात में अक्सरियत हासिल की है ।वज़ीर-ए-आज़म रजब तय्यब उरदगान की एक बार फिर ख़िलाफ़त के एहया- की कोशिशों पर इसराईल के होश उड़ गए हैं और वो तुर्की के ख़िलाफ़ साज़िशें कररहा है ।