इसराईली ब्लास्टिक् मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा

यरूशलम 03 नवंबर (पी टी आई) इसराईल ने इंतिहाई तरक़्क़ी याफ़ता असरी टैक्नोलोजी से लैस ब्लास्टिक् मीज़ाईल का आज तिल अबीब के मुज़ाफ़ात में वाक़्य अपने अड्डा से कामयाब तजुर्बा किया।

मीडीया इत्तिलाआत का कहना है कि ये मीज़ाईल ईरान को भी अपने हमला का निशाना बना सकता है।

इसराईली वज़ारत-ए-दिफ़ा की तरफ़ से जारी करदा एक सहाफ़ती ब्यान में कहा गया हीका इस मीज़ाईल को वसती इसराईल में वाक़्य पालमा हेम इसराईली दिफ़ाई फोर्सेस के अड्डा से छोड़ा गया।

इसराईली रोज़नामा हा आर्द्ज् (haaretz) ने सरकारी ब्यान के हवाले से कहा कि ये तजुर्बा एक जदीद मीज़ाईल निज़ाम की आज़माईश का एक हिस्सा है जो मुल़्क की दिफ़ाई इदारा की तरफ़ से तैय्यार किया गया है।

दीगर बैरूनी ज़राए इबलाग़ ने कहा हीका फ़ायर किया जाने वाला राकेट दरअसल जरीको मीज़ाईल था जो न्यूक्लीयर असलहा से लैस होते हुए ईरान पर वार करने की सलाहीयत का हामिल है।

इस मीज़ाईल पर तजुर्बा की इत्तिलाआत ऐसे वक़्त मंज़र-ए-आम पर आई है जब मीडीया रिपोर्टस ये क़ियास आराईयां कररही है कि इसराईल फ़िलहाल ईरान के न्यूक्लीयर अज़ाइम को नाकाम बनाने केलिए इस इस्लामी जमहूरीयत पर इमकानी फ़ौजी हमले के मंसूबों पर ग़ौर कर रहा है।

हा आर्द्ज् ने कहा कि इसराईली क़ाइदीन ने ईरान के ख़िलाफ़ माक़बल जंग तजुर्बाती असास पर फ़ौजी हमला करने के इमकान पर तबादला-ए-ख़्याल किया है, लेकिन बावर किया जाता है कि इस ज़िमन में ताहाल कोई क़तई फ़ैसला नहीं किया जा सका है।