इसराईली सिफ़ारत कारों पर हमलों से हिज़्बुल्लाह का इज़हार बेताल्लुक़ी

लेबनान के शीया अस्करीयत पसंद ग्रुप हिज़्बुल्लाह के सरबराह हसन नसरूल्लाह (Hassan Nasrallah)ने आज ये वाज़िह कर दिया कि हिंदूस्तान और जॉर्जिया में इसराईली सिफ़ारत कारों पर हुए हालिया हमलों से उन के ग्रुप का कोई ताल्लुक़ नहीं है।

हसन नसरूल्लाह ने अपने सरकर्दा फ़ौजी कमांडर इमादा मुग़निया(Imad Mughniyeh)की चौथी बरसी के मौक़ा पर जुनूबी बेरूत में मुनाक़िदा एक यादगार तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहाकि में यक़ीन दिलाना चाहता हूँ कि हिज़्बुल्लाह का इन (हमलों) से कोई ताल्लुक़ नहीं है।

लेकिन हसन नसरूल्लाह ने इमादा मुग़निया के क़त्ल का इंतिक़ाम लेने का अह्द किया। 2008 के दौरान शाम में एक कार बम धमाका में पुरासरार हालात में इनकी मौत हो गई थी। हिज़्बुल्लाह क़ाइद ने कहाकि हमारा इंतेक़ाम इसराईली सिफ़ारत कारों या सिपाहीयों से नहीं होगा बल्कि आम ईसराईलीयों को हलाक करते हुए अहम इसराईली क़ाइदीन से इंतेक़ाम लिया जाएगा।

लेकिन जो असल निशाने हैं जो अपने अंजाम के बारे में जानते हैं और ग़ैरमामूली हिफ़ाज़त में रहते हैं और में इन से कहना चाहता हूँ कि वो अपने घरों में महफ़ूज़ रहें और इंतेज़ार करें जब एक दिन वो भी आएगा जब हम इमादा मुग़निया((Imad Mughniyeh) के क़त्ल का बावक़ार अंदाज़ में इंतेक़ाम लेंगे।