इसराईली फ़ौज के ग़ाज़ा पर 12 फ़िज़ाई हमले, मुतअद्दिद फ़लस्तीनी ज़ख़्मी

फ़लस्तीनीयों के ख़िलाफ़ सहूनी हुकूमत की ज़्यादतियां जारी हैं, ताज़ा कार्यवाईयों में इसराईली फ़ौज ने ग़ाज़ा शहर में12 फ़िज़ाई हमले किए जिन में मुतअद्दिद फ़लस्तीनी ज़ख़्मी हो गए ।

ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ सहूनी फ़ोर्सेज़ ने फ़लस्तीनी इलाक़े ग़ाज़ा सिटी में 12 फ़िज़ाई हमले किए जिस में 2 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए, यहूदी फ़ौज के मुताबिक़ हमले मुख़्तलिफ़ जगहों पर किए गए। हमले से पहले ग़ाज़ा से इसराईली इलाक़े में राकेट फ़ायर किए गए जिस से एक फ़ैक्ट्री की इमारत को आग लग गई।

यहूदी फ़ौज के तर्जुमान का कहना था कि गुज़श्ता 2 हफ़्तों के दौरान ग़ाज़ा से फ़ायर किए गए 25 राकेट और मार्टर गोले इसराईली सरज़मीन पर गिरे। दूसरी जानिब इसराईली वज़ीर-ए-आज़म नेतन्याहू ने फ़ौजी ऑप्रेशन को ग़ाज़ा तक फैलाने की धमकी दे दी।

इसराईली काबीना के हफ़तावार इजलास में नेतन्याहू ने कहा कि हम्मास और फ़तह के दरमियान मुत्तहदा हुकूमत की तश्कील के बाद से ग़ाज़ा की पट्टी से किए जाने वाले हमलों की ज़िम्मेदारी ख़ुदमुख़्तार फ़लस्तीनी इंतिज़ामीया पर भी आइद होती है, ग़ज़ा की पट्टी में मुख़्तलिफ़ एहदाफ़ पर हमलों का जो सिलसिला शुरू किया गया है उसे फैलाया भी जा सकता है।

इसराईली वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा अवेगडोर लेबर मान ने कहा कि ग़ाज़ा में अस्करीयत पसंदों के ख़िलाफ़ महदूद पैमाने पर कार्रवाई से हम्मास और ज़्यादा मुस्तहकम होगी। आई एन पी के मुताबिक़ हफ़्ते की शाम ताज़ा तरीन हमले में जुनूबी इसराईली शहर सदेरूट में एक फ़ैक्ट्री पर गोले लगे, जिस से वहां आग लग गई और 3 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए।

मग़रिबी अरदन में 3 इसराईली नौजवानों के अग़वा के बाद से इसराईल और फ़लस्तीनीयों के दरमियान कशीदगी में नुमायां इज़ाफ़ा हो गया है। ख़बर एजेंसी के मुताबिक़ हफ़्ते को ग़ाज़ा की पट्टी से इसराईल के मक़बूज़ा शहर सदेरूट में सलाह उद्दीन ब्रिगेड के कारकुनों ने 2 राकेट हमलों से एक फ़ैक्ट्री को निशाना बनाया जिस के नतीजे में फ़ैक्ट्री तबाह और 4 यहूदी आबादकार ज़ख्मी हो गए।

सलाह उद्दीन ब्रिगेड की जानिब से जारी बयान में कहा गया कि सदेरूट में सहूनी मुफ़ादात पर हमला 2 कारकुनों की फ़िज़ाई हमलों में शहादत के जवाब में किया गया।

सहूनी फ़ौज की कार्रवाई में तंज़ीम के कमांडर उसामा अल-मारूफ़ मुहम्मद अलफ़सीह और एक मुज़ाहमत कार शहीद हो गए थे। इसराईली फ़ौज का कहना है कि मुज़ाहमत कारों के हमले में एक फ़ैक्ट्री में आग लग गई जिस पर कई घंटों की कोशिश के बाद क़ाबू पा लिया गया।

इसराईली अख़बार की रिपोर्ट के मुताबिक़ फ़लस्तीनी मुज़ाहमत कारों के हमले में फ़ैक्ट्री में लगने वाली आग निहायत ख़ौफ़नाक थी जिस के शोले दूर दूर से दिखाई दिये थे।