इसराईल को सफ़ा हस्ती से मिटाने ईरानी फ़ौजी सरबराह की धमकी

तहरान 04 नवंबर: (एजैंसीज़) ईरान की मुसल्लह अफ़्वाज के सरबराह जनरल हुस्न फ़िरोज़ आबादी ने कहा है कि इन का मुलक हरवक़त किसी भी दुश्मन के मुक़ाबले के लिए तैय्यार है।

इसराईल की जानिब से ईरान पर हमले की धमकीयों का सख़्त नोट लिया जा रहा है ।

उन्हों ने कहा कि ईरान पर हमला किया गया तो इसराईल को सफ़ा हस्ती से मिटा दिया जाएगा। मर्कज़ इत्तिलाआत फ़लस्तीन के मुताबिक़ ईरान के सरकारी मीडीया में शाय जनरल फ़िरोज़ आबादी की जानिब मंसूब एक ब्यान में इन का कहना है कि हम इसराईली दुश्मन की जंग की धमकीयों को एक संजीदा चाल और साज़िश से ताबीर करते हैं गोका इसराईल और ईरान के दरमयान जंग का इमकान कम है।

ताहम हमारी मुसल्लह अफ़्वाज वतन के दिफ़ा केलिए हरवक़त तैय्यार है। ईरानी फ़ौजी सरबराह का कहना था कि इसराईल अगर तहरान पर हमले की जुर्रत करता है तो उसे इबरतनाक सज़ा दी जाएगी।

ईरान पर हमला एक ऐसी ग़लती होगी जिस का ख़मयाज़ा इसराईल की नसलें भुगतेंगी। फ़िरोज़ आबादी ने कहा कि हमारे पास इतने वसाइल हैं कि हम इसराईल को हर मैदान में शिकस्त फ़ाश से दो-चार कर सकते हैं।

उन्होंने तहरान पर हमले के हवाले से अमरीका को भी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। उन्हों ने कहा कि ईरान पर हमला किसी भी मलिक के मुफ़ाद में नहीं।

अगर अमरीका ने इसराईल के साथ मिल कर ईरान पर हमला किया तो उन्हें सख़्त नदामत उठानी पड़ेगी। इसराईली वज़ीर-ए-आज़म के ईरान की न्यूक्लियर तंसीबात पर हमलों के पस-ए-मंज़र में ईरानी फ़ौजी सरबराह ने ये ब्यान दिया है ।