इस्मत रेज़ि के मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज

नई दिल्ली, 30 दिसंबर: (पीटीआई) दिल्ली में एक चलती बस में इजतिमाई इस्मत रेज़ि की शिकार लड़की की आज सिंगापुर के एक हॉस्पिटल में मौत के बाद दिल्ली पुलिस ने इस वाक़िया में मुबय्यना तौर पर मुलव्वस छः मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ क़त्ल के इल्ज़ामात के मुक़द्दमा दर्ज कर लिया और 3 जनवरी को अदालत में चार्ज शीट पेश करने का फ़ैसला किया गया है।

पुलिस ने कहा कि ख़ातियों को दस्तूर की सख़्त तरीन सज़ा दिलाना इन (पुलिस ) की कोशिश होगी। स्पेशल कमिशनर पुलिस (अमन-ओ-क़ानून) धर्मेन्द्र कुमार ने कहा कि हमें तवक़्क़ो है कि फ़ौजदारी क़ानून की दफ़ा 302 के तहत 3 जनवरी 2013 तक अदालत में चार्ज शीट पेश कर दी जाएगी, क्योंकि लड़की की मौत के बाद इस मुक़द्दमा में क़त्ल की दफ़ा भी शामिल की गई है।

उन्होंने कहा कि सरीअ अल-समाअत अदालत में रोज़ाना बुनियाद पर चलाई जाने वाली इस मुक़द्दमा की कार्रवाई के लिए माहिर-ओ-मुमताज़ सरकारी वकील की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा किया जाएगा। हमारी ख़ाहिश-ओ-कोशिश यही होगी कि ख़ातियों को दस्तूर के मुताबिक़ सख़्त तरीन सज़ा दिलाई जाये।

उन्होंने कहा कि सिंगापुर की मेडीकल टीम ने मुतवफ़्फ़ी लड़की की नाश का पोस्टमार्टम किया है और तहक़ीक़ात कुनुन्दगान को बाजलत मुम्किना पोस्टमार्टम रिपोर्ट पहुँचाई जाएगी। मिस्टर धर्मेन्द्र कुमार ने कहा कि बरबरीयत अंगेज़ जुर्म में एक नौजवान और बेक़सूर लड़की की जान जाने के सबब मुल्क-ओ-क़ौम के लिए सख़्त सदमा की इस घड़ी के दौरान अवाम को सब्र-ओ-सुकून से रहते हुए अमन-ओ-अमान बरक़रार रखना चाहीए।

उन्होंने कहा कि इस मुल्क के शहरी की हैसियत से दिल्ली पुलिस को भी अगर दूसरों से ज़्यादा ना सही कम से कम मुसावियाना सदमा हुआ है। हमारी तमाम हमदर्दीयां ग़मज़दा ख़ानदान के साथ हैं। बयान किया जाता है कि 16 दिसंबर को बदबख्ताना सूरत में ये लड़की जो पैरा मैडीकल तालिबा बताई जाती है, अपने एक मर्द साथी के हमराह ग़लती से इस बस को क़ानूनन जायज़ सरकारी बस तसव्वुर करते हुए सवार हो गई थी जिसमें पहले से मौजूद छः अफ़राद ने जिनमें ड्राईवर भी शामिल है, उस लड़की पर दस्त दराज़ी की थी।

रोकने की कोशिश पर इसके मर्द साथी को भी बुरी तरह ज़द्द-ओ-कूब किया गया था जिसके नतीजा में वो भी शदीद ज़ख़मी हुआ है। इस वाक़िया के ज़िमन में ख़ानगी बस ड्राईवर राम सिंह, इसके भाई मुकेश, अक्षय ठाकरे, पवन और विनय को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है।

गिरफ़्तार शूदा छटवें मुलज़िम ने दावा किया है कि वो नाबालिग़ है, चुनांचे पुलिस ने उसकी उम्र का पता चलाने के लिए तिब्बी मुआइना की इजाज़त तलब की है।