इस्लामी ख़त्ताती नुमाइश का 3 जनवरी से आग़ाज़

ईद मिलाद उन नबी(स०) और हफ़्ता वहदत के सिलसिले में ईरानी कांसुलेट ने सियासत सालार जंग मीवज़म के इश्तिराक से इस्लामी ख़त्ताती नुमाइश का एहतेमाम किया है।

3 जनवरी हफ़्ते को इस नुमाइश का आग़ाज़ होगा जो 9 जनवरी तक जारी रहेगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली नुमाइश का इफ़्तेताह करेंगे।

नुमाइश के एहतेमाम के सिलसिले में ईरान के सीनीयर कौंसिल बराह हैदराबाद अली पा रियाद और चीफ़ पब्लिक रीलेशन ऑफीसर अली अकबर नीरू मंद ने दफ़्तर सियासत पहुंच कर ज़ाहिद अली ख़ां और आमिर अली ख़ां से मुलाक़ात की। उन्होंने नुमाइश के इनइक़ाद में तआवुन पर एडीटर सियासत से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

ईरानी वफ़द ने इस्लामी ख़त्ताती की तफ़सीलात बयान करते हुए कहा कि ईरान से ताल्लुक़ रखने वाले 4 नामवर ख़त्तातों के तैयार करदा नादिर नमूनों को नुमाइश के लिए रखा जाएगा जिस में कुरानी आयत, असमा-ए हुसना और फ़ारसी अशआर शामिल होंगे। ईरानी ख़त्तात मजीद शरीफ़यान, अहमद ख़ुश हिसाब और सईद यज़दानमहर नुमाइश के एहतेमाम के सिलसिले में बतौर ख़ास हैदराबाद पहुंच रहे हैं।

हर साल माहे रबी अव्वल के आग़ाज़ पर ईरानी कांसुलेट की तरफ से हफ़्ता वहदत का एहतेमाम किया जाता है। ख़त्ताती नुमाइश की इफ़्तेताही तक़रीब हफ़्ते को 3 बजे सहपहर नवाब मीर तुराब अली भवन, सालार जंग म्यूज़ीयम की दूसरी मंज़िल पर मुनाक़िद होगी।

म्यूज़ीयम के औक़ात कार के दौरान अवाम उस नुमाइश का मुशाहिदा करसकते हैं। ख़त्ताती के नादिर नमूनों के फ़रोग़ में अहम रोल अदा करने वाले रोज़नामा सियासत के इश्तिराक पर ईरानी कांसुलेट ने इज़हार-ए-तशक्कुर किया। ओहदेदारों ने कहा कि वो हैदराबाद के दूसरे इलाक़ों में भी इस तरह की नुमाइश के इनइक़ाद का इरादा रखते हैं।

एक हज़ार से ज़ाइद नादिर ख़त्ताती के नमूने इस नुमाइश में मौजूद रहेंगे। ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने नुमाइश की कामयाबी के लिए नेक तनाओं का इज़हार करते हुए कहा कि रोज़नामा सियासत फ़न ख़त्ताती की हौसलाअफ़्ज़ाई कर रहा है। सियासत की तरफ से अभी तक हैदराबाद और मुल्क के दुसरे हिस्सों में ख़त्ताती के नादिर नमूनों की नुमाइश का एहतेमाम किया जा चुका है।

उन्होंने कहा कि सियासत की तरफ से ना सिर्फ़ ख़त्तातों की हौसलाअफ़्ज़ाई की जा रही है बल्कि इस फ़न को नौजवान नसल में मुंतक़िल करने तर्बीयती क्लासस का एहतेमाम किया गया है।

आमिर अली ख़ां ने ईरानी सिफ़ारती ओहदेदारों को ख़त्ताती के फ़रोग़ के सिलसिले में हर मुम्किन तआवुन का यक़ीन दिलाया। उन्होंने कहा कि ईरान में फ़न ख़त्ताती को सरकारी सरपरस्ती हासिल है और ईरान के माहिर ख़त्तात दुनिया भर में अपनी मुनफ़रद शनाख़्त रखते हैं। उन्होंने सियासत की तरफ से फ़रोग़ उर्दू और ख़त्ताती के फ़न के तहफ़्फ़ुज़ के लिए किए जा रहे इक़दामात से वाक़िफ़ किराया।