इस्लामी जमाअतों की कामयाबी पर इसराईल को तशवीश

क़ाहिरा 5 दिसमबर (एजैंसीज़) मिस्र में हफ़्ते के इबतिदाई नताइज के मुताबिक़ इस्लामी जमाअतें भारी अक्सरीयत से कामयाब होरही हैं जबकि कई इलाक़ों में सैकूलर पार्टीयों को शिकस्त के बाइस परेशानी का सामना है उधर मिस्र समेत अरब दुनिया में इस्लामी जमातों की कामयाबी की लहर ने इसराईल की तशवीश में इज़ाफ़ा करदिया है और इस कामयाबी ने इसराईल में सरासमीगी की कैफ़ीयत पैदा कर दी है।

मिस्र के इलैक्शन कमीशन के चेयरमैन अबदुल अमाज़ इबराहीम ने कहाहै कि गुज़शता पिर और मंगल को मुनाक़िद होने वाले पारलीमानी इंतिख़ाबात में राय दही 62 फ़ीसद रही,इंतिख़ाबी अमल के दौरान बाअज़गलतीयां भी हुईं ताहम मजमूई तौर पर सूरत-ए-हाल क़ाबू में रही। अबदालमाज़ इबराहीमने प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए अवाम की बड़ी तादाद में इंतिख़ाबी अमल में दिलचस्पी को सराहा, इन का कहना था कि हालिया पारलीमानी इंतिख़ाबात मुल़्क की तारीख़ के शफ़्फ़ाफ़ और आज़ादाना इंतिख़ाबात थे।

ऐसे इलैक्शन मिस्र में फ़राइना के दौर के बाद से आज तक कभी नहीं हुए। उन्हों ने कहा कि इंतिख़ाबात का दूसरा मरहला जारीया माह में जबकि तीसरा और आख़िरी मरहला 11जनवरी को मुकम्मल होगा।