इक़तेदार बराए अवाम के लिए जद्द-ओ-जहद अन्ना हज़ारे

रालीगा सिद्दी २७ जनवरी (पी टी आई) समाजी जहद कार अन्ना हज़ारे ने आज कहा कि इन का आइन्दा एहितजाजी मरहला इक़तेदार बराए अवाम के हुसूल के लिए होगा और अब वक़्त आगया है कि अवाम को जमहूरीयत के फ़वाइद हासिल हो।

यहां उन के आबाई मुक़ाम जो कि मग़रिबी महाराष्ट्रा में वाक़्य है मैं यौम जमहूरीया के मौक़ा पर रस्म पर्चमकुशाई अंजाम देने के बाद बुज़ुर्ग समाजी जहद कार अन्ना हज़ारे ने इन तास्सुरात का इज़हार करते हुए कहा कि आज इक़तेदार दिल्ली, मुंबई के मंत्रालय में मर्कूज़ होकर रह गया है जबकि इक़तेदार को मर्कूज़ करने की ज़रूरत है।

अन्ना हज़ारे ने इस बात का इशारा दिया कि अभी तक लड़ाई एक ताक़तवर लोक पाल के लिए थी और ये जारी रहेगी ताहम अन्ना हज़ारे ने तहरीक को वुसअत देने और इक़तेदार को ग़ैर मर्कूज़ करने की बात बताई। गानधियाई क़ाइद के रफ़ीक़ दत्ता अवारी ने पी टी आई को ये बात बताई।

अन्ना हज़ारे ने मज़ीद बताया कि लफ़्ज़ जमहूरीया का मतलब इक़तेदार अवाम के लिए है ताहम आज की सूरत-ए-हाल मुख़्तलिफ़ है। अन्ना हज़ारे ने मुल्क में रिश्वत सतानी के आम हो जाने पर शदीद तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि मुल्क में रिश्वत सतानी की जड़ें काफ़ी गहरी हो चुकी है। जिस को उखाड़ फेंकना ज़रूरी है।

बाली वुड अदाकार अनुपम ख़ैर जिन्हों ने इस प्रोग्राम में शिरकत की कहा कि वो मुंबई में वाक़्य उन के ट्रेनिंग इंस्टीटियूट में रालींगा के नौजवानों को मुफ़्त तर्बीयत फ़राहम करेंगे। अनुपम खेर ने पिछले माह मुंबई में अन्ना हज़ारे की भूक हड़ताल मुहिम में शिरकत की थी। नामवर फ़िल्म अदाकार अनुपम खेर अपनी अदाकारी के इलावा बालिग़ सयासी शऊर के लिए भी शोहरत रखते हैं।

हालाँकि उन्होंने अब तक किसी सयासी पार्टी में शिरकत नहीं की।