ईद-उल-अज़हा का ख़ुशू-ओ-ख़ुज़ू से एहतिमाम ईदगाह मीर आलम पर कसीर इजतिमा

हैदराबाद । 9 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद के इलावा रियासत के तमाम अज़ला में ईद उल अज़हा ख़ुशू-ओ-ख़ुज़ू के साथ मनाई गई । हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में नमाज़ ईद का सब से बड़ा इजतिमा ईदगाह मीर आलम पर देखा गया जहां पर 2 लाख से ज़ाइद फ़र्रज़नदाने तौहीद ने नमाज़ ईद अदा की ।

नमाज़ ईद उल अज़हा के मौक़ा पर दोनों शहरों की ईदगाहों के इलावा बड़ी मसाजिद के क़रीब हुकूमत की जानिब से वसीअ इंतिज़ामात किए गए थे । रियास्ती हुकूमत के मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदार ईदगाह मीर आलम पर मौजूद थे । ईदगाह मीर आलम में नमाज़ ईद की इमामत ख़तीब-ओ-इमाम मक्का मस्जिद मौलाना हाफ़िज़-ओ-क़ारी अबदुल्लाह क़ुरैशी इलाज़ हरी ने की ।

क़ब्लअज़ीं मौलवी डाक्टर सैफ-अल्लाह और मौलाना हुसाम उद्दीन सानी जाफ़र पाशाह ने फ़ज़ाइल ईद उल अज़हा ब्यान करते हुए जज़बा ईसार-ओ-क़ुर्बानी पैदा करने की तलक़ीन की । मौलाना डाक्टर सैफ-अल्लाह ने अपने ख़िताब के दौरान बताया कि हज़रत इबराहीम (अ) की जानिब से अल्लाह के हुक्म की तामील करते हुए अपने लख़त-ए-जिगर की क़ुर्बानी पर आमादगी की अदा को अल्लाह ने इतना पसंद फ़रमाया कि उसे सुन्नते इबराहीमी क़रार दे दिया । उन्हों ने बताया कि ईद उल अज़हा ईसार-ओ-क़ुर्बानी का जज़बा पैदा करने का दरस देती है ।

मौलाना डाक्टर सैफ-अल्लाह ने बताया कि ईद उल अज़हा के मौक़ा पर उम्मत मुहम्मदिया को चाहीए कि वो अपने अज़ीज़-ओ-अका़रिब के इलावा दीगर को भी ईद की ख़ुशीयों में शामिल रखें । मौलाना मुहम्मद हुसाम उद्दीन जाफ़र पाशाह ने नमाज़ ईद से क़बल अपने ख़िताब के दौरान बताया कि हज़रत इबराहीम (अ) की अज़ीम क़ुर्बानी और हज़रत इसमाईल) आ की जानिब से अल्लाह के हुक्म को बखु़शी क़बूल किया जाना ख़ालिक़ कायनात के हुक्म की इत्तिबा का दरस देता है ।

उन्हों ने फ़र्रज़नदाने तौहीद को क़ुरआन-ओ-सुन्नत से ताल्लुक़ उस्तिवार करने की तलक़ीन करते हुए कहा कि अल्लाह रब अलाज़त को राज़ी करवाने ये ज़रूरी है कि अल्लाह और अल्लाह के रसूल के अहकाम पर अमल करते हुए ज़िंदगी गुज़ारें , मौलाना मुहम्मद हुसाम उद्दीन सानी जाफ़र पाशाह ने ईदैन के मौक़ा पर ख़ुशीयों में गोरबा को भी शामिल करने की अपील करते हुए कहा कि नबी अकरम (स)की सुन्नत है कि वो यतीम-ओ-ग़रीब बच्चों का ख़ुसूसी ख़्याल रखा करते थे ।

उन्हों ने इस मौक़ा पर इंतिज़ामात पर महिकमा अक़ल्लीयती बहबूद , रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड , महिकमा बर्क़ी , महिकमा आ बरसानी , महिकमा आर टी सी , महिकमा पुलिस से इज़हार-ए-तशक्कुर किया । ईदगाह मीर आलम के बाद दूसरा बड़ा इजतिमा ईदगाह क़दीम मादना पेट पर देखा गया जहां पर मौलाना दाउद मदनी ने नमाज़ ईद की इमामत की और फ़ज़ाइल ईद ब्यान किए । ईदगाह अंबर पेट , ईदगाह बालामराई , ईदगाह गनबद इन क़ुतुब शाही में भी हज़ारों की तादाद में फ़र्रज़नदाने तौहीद ने नमाज़ ईद उल अज़हा अदा की । ईदगाह सनअत नगर में डाक्टर सिराज अलरहमन ने नमाज़ ईद से क़बल फ़ज़ाइल ईद उल अज़हा ब्यान किए ।

ईदगाह बलाली , रैड हिलज़ प्ले ग्राउंड , मक्का मस्जिद-ए-जामे मस्जिद चौक , शाही मस्जिद बाग़ आम्मा , जामि मस्जिद बारकस , मस्जिद टीन पोश , टेक की मस्जिद , यकमीनार मस्जिद में भी नमाज़ ईद के मौक़ा पर कसीर इजतिमाआत देखे गए । कमिशनर पुलिस जनाब अबदुलक़य्यूम ख़ां ने ईदगाह मीर आलम में नमाज़ ईद के बाद मुस्लियों से मुलाक़ात करते हुए ईद की मुबारकबाद पेश की । इन के हमराह मिस्टर अमीत गर्ग जवाइंट कमिशनर , मिस्टर विनीत बुरज कुमार डी सी पी साउथ ज़ोन-ओ-दीगर ओहदेदार मौजूद थे ।

रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड के आली ओहदेदारों की निगरानी में ईदगाह मीर आलम पर नमाज़ ईद उल अज़हा के इंतिज़ामात किए गए थे । तारीख़ी मक्का मस्जिद में नमाज़ ईद उल अज़हा की इमामत मौलाना रिज़वान क़ुरैशी ने की जब कि नमाज़ ईद से क़बल मौलाना उसमान नक़्शबंदी ने फ़ज़ाइल ईद-उल-अज़हा ब्यान किए । जामि मस्जिद चौक में मौलाना अलीम उद्दीन क़ुरैशी ने नमाज़ ईद की इमामत की । ईद उल अज़हा के मौक़ा पर दोनों शहरों में पुलिस की जानिब से वसीअ सयान्ती इंतिज़ामात किए गए थे ।