ईरानी क्रूज़ मिज़ाईल के तजुर्बे

तेहरान। 3 जनवरी (ए एफ़ पी) ईरान ने आज ज़मीन से बहरी जहाज़ों पर हमला करने की सलाहीयत रखने वाले क्रूज़ मिज़ाईल ग़दर का ईरान की बहरी जंगी मश्क़ों के दौरान कामयाब तजुर्बा किया। आज बहरीया की आबनाए हुर्मुज़ में जंगी मश्क़ों का आख़िरी दिन था। बहरीया के एक तर्जुमान ने कहा कि ये मिज़ाईल ईरानी माहिरीन ने तैय्यार किया है।

कमानडर महमूद मूसवी ने सरकारी ख़बररसां इदारा अरुणा से कहा कि ये देसी साख़ता मिज़ाईल अपने हदफ़ पर निशाना बनाकर उसे तबाह करदेने में कामयाब रहा। उन्हों ने कहा कि मिज़ाईल ग़दर की जांच का ये अव्वलीन मौक़ा था। मिज़ाईल ग़दर मुबय्यना तौर पर 200किलो मीटर का दायरा कार रखता है जिसे आम तौर पर वस्त मुसाफ़ती मिज़ाईल यामुख़्तसर मुद्दती मिज़ाईल क़रार दिया जा सकता है क्यों कि क्रूज़ मिज़ाईल इस से कहीं ज़्यादा फ़ासले तक वार करसकता है।

ईरान के सरकारी ख़बररसां इदारा अरुणा की ख़बर में उसे तवील मुसाफ़ती मिज़ाईल क़रार दिया गया है। कमानडर महमूद मूसवी क़ब्ल अज़ीं ख़बररसां इदारा अरुणा से बातचीत करते हुए कह चुके हैं कि क्रूज़ मिज़ाईल ग़दर एक जदीदतरीन मिज़ाईल है जिस में इंतिहाई दरुस्त निशानदेही करने वाला राडार और दीगर आलातनसब हैं।

इस का दाइरा-ए-कार और इंसिदाद सुराग़ रसानी निज़ाम साबिक़ा क्रूज़ मिज़ाईलस की बनिसबत बेहतर बनाया गया है। कमानडर महमूद मूसवी ने कहा कि ईरानी बहरीया दीगर किस्म के मिज़ाईलस की आज जांच कररहा था जिन में से एक सतह से सतह पर वार करने वाला नूर मिज़ाईल है जिस का दाइरा-ए-कार 200केलो मीटर और दूसरा नस्र इंसिदाद बहरी जंगी जहाज़ मिज़ाईल है जो मुख़्तसर मुसाफ़ती है। उन्हों ने कहा कि ग़दर मुकम्मल तौर पर ईरानी साख़ता है।