ईरान आलमी अमन के लिए सब से बड़ा ख़तरा

ओटावा। 7 जनवरी ( एजैंसीज़) वज़ीर-ए-आज़म कैनेडा स्टीफ़न हारपर ने ख़दशा ज़ाहिर किया है कि ईरान ऐटमी हथियार हासिल करने की कोशिश कर रहा है और वो आलमी अमन केलिए संगीन ख़तरा है। कालगरे रेडीयो स्टेशन को ख़ुसूसी इंटरव्यू में उन्हों ने कहा कि ईरान ने हाल ही में दस रोज़ा बहरी मश्क़ें की हैं और एक क्रूज़ मिज़ाईल का तजुर्बा भी किया है जो बहीरा हुर्मुज़ में किसी भी जहाज़ को डुबो सकता है जबकि इस ने अमरीका को भी धमकी दी है कि वो उन की समुंद्री हदूद में अपना बहरी बेड़ा ना लेकर आए।

इस से क़बल ईरान ने धमकी दी थी कि वो बहीरा हुर्मुज़ के रास्ते तिजारती जहाज़ों की आमदो रफ़त भी रोक सकता है। वाज़eह रहे कि बहीरा हुर्मुज़ दुनिया की मसरूफ़ तरीन तिजारती गुज़र गाहों में से एक है। तेहरान ने न्यूकलीयाई ईंधन की सलाखें भी बनाने का दावे किया है जिस से बैन-उल-अक़वामी बिरादरी को ख़दशात लाहक़ हैं बैन-उल-अक़वामी ऐटमी तवानाई एजैंसी की हालिया रिपोर्ट में कहा गया है कि ईरान ने ऐटम बम बनाने की कोशिश की और मुम्किन है वो अब भी खु़फ़ीया तौर पर इस तहक़ीक़ पर काम कर रहा हो।

आलमी बिरादरी इस ख़तरे से आगाह है । ताहम इस ख़तरे का ख़ातमा कैसे किया जाय इस पर इत्तिफ़ाक़ नहीं हुआ । उन्हों ने कहा कि बैन-उल-अक़वामी दबाव और पाबंदीयों से ईरान पर दबाव बढ़ाया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि ईरान बैन-उल-अक़वामी अमन और सैक्योरिटी केलिए बहुत बड़ा ख़तरा है और ये बैन-उल-अक़वामी बिरादरी को लाहक़ दुनिया का सब से बड़ा ख़तरा है।