ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी ताक़त इस्तिमाल करने की धमकी

लंदन 16 जनवरी (ए पी) वज़ीर-ए-आज़म बरतानिया डेविड कैमरोन ने ईरान को धमकी दी है कि बर्तानिया तेल की तरसील को तहफ़्फ़ुज़ देने केलिए ताक़त इस्तिमाल करेगा।रोज़नामा डेली मेल के बमूजब डेविड कैमरोन ने धमकी दी कि अगर ईरान ने आबनाए हुर्मुज़ बंद करने की कोशिश की तो बर्तानिया ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी ताक़त इस्तिमाल करेगा। आबनाए हुर्मुज़ मशरिक़ वुसता से दुनिया भर को भेजे जाने वाले तेल केलिए मर्कज़ी गुज़रगाह है।

रोज़नामा के बमूजब वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया ने ये धमकी अपने पहले दौरा सऊदी अरब में दी जहां उन्हों ने ये यक़ीन दहानी कराई है कि किसी बोहरान की सूरत में इन का मुलक तेल की फ़राहमी जारी रखने में मदद केलिए इक़दामात करेगा। उन्हों ने ईरान को मुज़ाकरात पर मजबूर करने केलिए दोस्त ममालिक से मदद की भी अपील कीता कि ईरानी तेल की बरामद पर पाबंदी आइद की जाय। रिपोर्ट के मुताबिक़ सऊदी ओहदेदारों ने कहा कि वो इन ममालिक की मदद के ख़ाहिशमंद हैं जो उस वक़्त ईरान से तेल हासिल कररहे हैं।

कैमरोन ने ये वाज़ेह कर दिया कि आबनाए हुर्मुज़ बंद करने की सूरत में बर्तानिया ने ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी ताक़त इस्तिमाल करने केलिए तैय्यारी मुकम्मल कर ली है। क़ब्लअज़ीं इसी सिलसिला में अमरीका और इसराईल भी ईरान को हमले की धमकी दे चुके हैं। अमरीका ने अपना जंगी बहरी बेड़ा आबनाए हुर्मुज़ के क़रीब ताय्युनात करदिया है जिस से कल ईरानी जंगी कश्तीयों का तसादुम भी होचुका है।