ईरान के मीज़ाईलस यूरोप को तबाह कर सकते हैं

यरूशलम 10 नवंबर (पी टी आई) ईरान के न्यूक्लीयर तंसीबात पर एहतियाती हमले करने का जवाज़ पैदा करते हुए इसराईल के एक आला लीडर ने मग़रिब को ख़बरदार किया है कि ईरान के मीज़ाईल से कोई भी मुल्क बच नहीं सकेगा। ईरान के मीज़ाईल का निशाना यूरोप के तक़रीबन ममालिक को ज़रब पहुंचाएगा ।

ईरान के मीज़ाईल से सारा यूरोप जला ठेगा। इसराईल के साबिक़ वज़ीर-ए-दिफ़ा और चीफ़ आफ़ स्टाफ़ शाहवल मौफ़ाज़ ने मग़रिब को इंतिबाह दिया है कि ईरान के ख़तरात से निमटने के लिए अगर बैन-उल-अक़वामी कोशिशें नहीं की गई तो ईरान अपने मीज़ाईल के ज़रीया यूरोप को तबाह करदेगा।

इन के ये रिमार्कस इंटरनैशनल ऐटमी तवानाई एजैंसी की जकानब से ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर जारी करदा रिपोट के एक दिन बाद सामने आए हैं। इस रिपोर्ट में कहा गया है कि ईरान ऐटम बम बनाने की कोशिश कर रहा है । शाहवल मौफ़ाज़ ने आर्मी रेडीयो को बताया कि ईरान के मीज़ाईल का फ़ासिला यूरोप के बड़े शहरों तक ज़रब लगाने की सलाहीयत पर मबनी है। अगर कोई ये समझता है कि वो ईरान के ख़तरा से महफ़ूज़ रहे तो वो ग़लती कर रहा है।

इसराईल की पार्लीमैंट में बाअसर ख़ारिजी उमूर और डीफ़ैंस कमेटी के चेयरमैन मौफ़ाज़ ने कहा कि इसराईल के लिए भी ये बात सादिक़ आती है कि वो भी ईरान के मीज़ाईल से तबाह हो जाएगा । मौफ़ाज़ कई साल इसराईली फ़ौज के सरबराह थी। इन का इस्तिदलाल है कि ईरान की न्यूक्लीयर तैय्यारी इसराईल के लिए बुरी ख़बर है।

इसी दौरान फ़्रांस ने इंतिबाह दिया है कि ईरान अपने न्यूक्लीयर प्रोग्राम को जारी रखा तो इस के ख़िलाफ़ ग़ैरमामूली तहदीदात नाफ़िज़ किए जाएंगी। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा न्यूक्लीयर निगरान कार कमेटी ने कहा कि ईरान न्यूक्लीयर हथियारों की टैक्नालोजी पर काम कर रहा ही। फ़्रांस के वज़ीर-ए-ख़ारजा ने कहा कि अगर ईरान आलमी बिरादरी के मुतालिबात पर अमल करने से इनकार करता है तो हम इस के ख़िलाफ़ ग़ैरमामूली तहतीदात नाफ़िज़ करेंगी।

वज़ीर-ए-ख़ारजा ने कहा कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा नगर इनकार कमेटी के अरकान ने अपनी रिपोर्ट में ये भी बताया कि ईरान ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल की क़रारदादों की ख़िलाफ़वरज़ी की है। रिपोर्ट में ये भी बताया गया है कि ईरान अपने यौरा नियम ताबकारी को इस के इलावा बालसटक मीज़ाईल के तजुर्बात भी अंजाम दे रहा है।

इस का मतलब ये हुआ कि ईरान दानिस्ता तौर पर अपने न्यूक्लीयर अज़ाइम को बरक़रार रखा है । इसी दौरान ईरान के क़ासिद बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा न्यूक्लीयर नगर इनकार एजैंसी (IAEA) ने कहा इक्का इन का मुलक अपने जायज़ हुक़ूक़ पर हरगिज़ समझौता नहीं करेगा और वो अपने ऐटमी प्रोग्राम को जारी करेगा।

अली असग़र सुलतानिया ने कहा कि ईरान एक ज़िम्मेदार मुल़्क की हैसियत से अपने जायज़ हुक़ूक़ पर समझौता नहीं करेगा बल्कि वो न्यूक्लीयर अदम फैलाव् मुआहिदा के तहत अपने अह्द पर क़ायम है। ईरान अपने पुरअमन न्यूकलीयर सरगर्मीयों को जारी रखेगा।