ईरान को संगीन नताइज के लिए बर्तानिया की धमकी

लंदन ०१ दिसम्बर : (पी टी आई) बर्तानिया ने ईरान से अपने तमाम सिफ़ारतकारों को तलब कर लिया है। तहरान में अपने सिफ़ारत ख़ाने पर एहितजाजियों की जानिब से हिला बोल देने और हमले के एक बाद सिफ़ारती अमले को वापिस तलब कर लिया गया।

सिफ़ारत ख़ाना पर हमले के वाक़िया की आलमी सतह पर मुज़म्मत की जा रही है। बर्तानिया के वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन ने तहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर मुज़ाहिरीन के हमले के वाक़े के बाद ईरान को संगीन नताइज की धमकी दी है।

ग़ैर मुल्की ख़बररसां एजैंसी के मुताबिक़ बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म ने तहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर हमले को नाक़ाबिल दिफ़ा क़दम क़रार दिया है। उन्होंने कहा है कि ईरानी हुकूमत की जानिब से बर्तानवी अमले और इमलाक की हिफ़ाज़त में नाकामी बाइस-ए-शर्म है।

ईरान की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने इस वाक़े पर अफ़सोस का इज़हार किया है। ईरानी दार-उल-हकूमत तहरान में बर्तानिया के ख़िलाफ़ किए जाने वाले एक मुज़ाहिरे के दौरान मुज़ाहिरीन ने बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने में दाख़िल कर तोड़ फोड़ की थी। तहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर मुज़ाहिरीन के हमले पर बैन-उल-अक़वामी बिरादरी ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है।अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल ने इस वाक़िया की शदीद अलफ़ाज़ में मुज़म्मत की है।

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने कहा है कि हमले ने उन्हें शदीद मुज़्तरिब कर दिया है। फ़्रांसीसी वज़ीर-ए-ख़ारजा का कहना है कि ईरानी हुकूमत ने एक बार ये साबित कर दिखाया कि इस की नज़र में बैन-उल-अक़वामी क़वानीन की कितनी कम एहमीयत है।

ईरान पर इज़ाफ़ी मआशी तहदीदात नाफ़िज़ करने बर्तानिया के ऐलान के बाद ईरान के तलबा-ए-ने एहतिजाज करते हुए सिफ़ारतख़ाना पर हमला किया था। बर्तानिया ने अमरीका और कैनेडा के साथ मिल कर ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्रामों पर रोक लगाने के लिए तहदीदात नाफ़िज़ करने की धमकी दी गई थी।

इस धमकी के ख़िलाफ़ ईरानी तलबा-ए-ने कल ज़बरदस्त एहतिजाज किया था। अमला को नुक़्सान पहुंचाते हुए दस्तावेज़ात को नुक़्सान पहुंचाया गया था। बीबी सी ने अपने सिफ़ारती ज़राए के हवाले से कहा है कि बर्तानिया अपने तमाम सिफ़ारती अमले को ईरान से तलब कर रहा है।

दरहक़ीक़त बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना के अमले का पहला ग्रुप पहले ही तॆहरान एयर पोर्ट पर पहुंच चुका है और वो दुबई परवाज़ के लिए तैय्यार है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल ने इस हमले की शदीद मुज़म्मत की और ईरानी हुक्काम पर ज़ोर दिया कि वो सिफ़ारतख़ानों और कौंसिल ख़ानों की जायदाद और अमले का तहफ़्फ़ुज़ करने को यक़ीनी बनायॆ। ईरान ने ख़ुद कल इस वाक़िया पर शदीद अफ़सोस का इज़हार किया था और उसे नाक़ाबिल-ए-क़बूल क़रार दिया। पुलिस ने कहाकि जिस किसी ने भी ये हरकत की है उन्हें बख्शा नहीं जाएगा।

सदर अमरीका बारक ओबामा ने हुकूमत ईरान पर ज़ोर दिया कि वो हमले के लिए ज़िम्मेदार अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करॆ।