ईरान तनाज़ा पर मुज़ाकरात का नियम-उल-बदल नहीं : बैन् की मून

यरूशलम, ०३ फरवरी (ए एफ़ पी) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के मोतमिद उमूमी बैन् की मून ने इसराईल पर ज़ोर दिया कि वो फ़लस्तीन के साथ मुज़ाकरात में पेशरफ़त केलिए ख़ैरसिगाली के जज़बा का मुज़ाहरा करे। उन्हों ने ये भी कहा कि ईरान के न्यूक्लियर तनाज़ा के हल के लिए मुज़ाकरात का कोई नियम-उल-बदल नहीं है।

इसराईली ज़राए इबलाग़ की इत्तिला के बमूजब उन्हों ने इसराईल के दौरा के मौक़ा पर सदर इसराईल शमाउन पेरेज़ के साथ मुलाक़ात के दौरान कहा कि ईरान के न्यूक्लियर तनाज़ा का हल सिर्फ़ बातचीत के ज़रीया ही मुम्किन है। सदर इसराईल ने बैन् की मून से कहा कि गुज़श्ता चंद हफ़्तों के दौरान बातचीत के बे तीजा साबित होने के बावजूद अरदन ने मुज़ाकरात इख़तेताम पज़ीर नहीं हुए।

शमाउन पेरेज़ ने कहा कि अरदन के दार-उल-हकूमत उम्मान में मुज़ाकरात दोनों फ़रीक़ों के इख़तेलाफ़ात दूर करने से क़ासिर रहे। मुज़ाकरात के ज़रीया इख़तेलाफ़ात दूर करने में काफ़ी वक़्त लगेगा। बैन् की मून ने इन से ख़ाहिश की कि इसराईल को ख़ैरसिगाली का मुज़ाहरा करना चाहीए ताकि बातचीत जारी रह सके।

मोतमिद उमूमी अक़वाम-ए-मुत्तहिदा , रमला में सदर फ़लस्तीनी अथॉरीटी महमूद अब्बास से भी मुलाक़ात करने वाले हैं ताहम ये वाज़िह नहीं हो सका कि क्या वो उन से भी इसी किस्म की दरख़ास्त करेंगे। बैन् की मून ने सदर इसराईल को ईरान के बारे में कहा कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के मुआइना कारों के दौरा-ए-ईरान के मौक़ा पर होने वाले मुज़ाकरात इतमीनान बख्श हैं।

वो ईरानी ओहदेदारों से कह रहे हैं कि वो पुरअमन मक़ासिद के लिए अपने न्यूक्लियर प्रोग्राम का सबूत दें।