ईरान पर ख़लीज मे कशीदगी में इज़ाफ़ा का इल्ज़ाम: सऊद अल-फ़ैसल

रियाज़ 6 दिसमबर (एजैंसीज़) सऊदी अरब और दीगर ख़लीजी मुल्कों ने ईरान पर ज़ोर दिया है कि वो अपने न्यूक्लीयर प्रोग्राम के बारे में इतमीनान बख़श वज़ाहत करे और इलाक़ा में अमन-ओ-सलामती को यक़ीनी बनाने केलिए तमाम बैनुलअक़वामी ज़िम्मेदारीयों की पाबंदी करें। ख़लीज और दुनिया के ज़ेर-ए-उनवान रियाज़ मैं मुनाक़िदा कान्फ़्रैंस सेख़िताब करते हुए ख़लीजी ममालिक के आला ज़िम्मेदारों ने ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम और हाल ही में पेश आए चंद वाक़ियात का गहिरी तशवीश का इज़हार किया है ।

सऊदी वज़ीर-ए-ख़ारजा शहज़ादा सऊद अल-फ़ैसल की तक़रीर और शहज़ादा तुर्की बिन मुहम्मद बिनसऊद अल-कबीर नायब वज़ीर बराए हमा जहती ताल्लुक़ात ने पढ़ कर सुनाई जिस मेंशहज़ादा फ़ैसल ने कहा है कि ईरान ना सिर्फ इस इलाक़ा बल्कि सारी दुनिया में कशीदगी मेंइज़ाफ़ा कर रहा है ।

शहज़ादा सऊद ने मज़ीद कहा कि तहरान ने बैन-उल-अक़वामी ऐटमी तवानाई इदारे की शराइत की पाबंदी करने से इनकार कर रहा है और सारेआलमी बिरादरी की तशवीश को नज़रअंदाज करदिया है जिस के नतीजा में इलाक़ाई कशीदगी में होलनाक इज़ाफ़ा हुआ है । उन्हों ने न्यूक्लीयर असलहा की अदम फीलाव समझौता पर दस्तख़त ना करने पर इसराईल को तन्क़ीद का निशाना बनाया।