ईरान पर हमला , अमेरीका के लिए आख़िरी रास्ता , ओबामा की धमकी

अमेरीका के सदर बारक ओबामा ने आज वार्निंग दी कि वो आख़िरी चाराह् कार के तौर पर एक फ़ौज को ईरानी न्यूक्लियर प्रोग्राम तबाह कर देने का हुक्म देंगे । मिस्टर ओबामा ने कहा कि ईरान के न्यूक्लीयर अज़ाइम को रोकने के लिए मआशी तहदीदात नाकाम हो जाने की सूरत में फ़ौजी कार्रवाई नागुज़ीर हो जाएगी ।

मिस्टर ओबामा ने तहरान को इस के न्यूक्लियर प्रोग्राम से बाज़ रखने केलिए इंतिहाई सख़्त और वाज़िह धमकी देते हुए कहा कि में कोई लफ़्फ़ाज़ी या बकवास नहीं कर रहा हूँ । उन्होंने वार्निंग दी कि ईरान क़व्वास के न्यूक्लीयर प्रोग्राम से बाज़ रखने के लिए मेरे पास तमाम रास्ते खुले हैं और फ़ौजी कार्रवाई क़तई और आख़िरी रास्ता होगा ।

इसके साथ अमेरीकी सदर ओबामा ने ईरान पर क़ब्ल अज़ वक़्त हमले की किसी कोशिश के ख़िलाफ़ इसराईल को भी सख़्त वार्निंग दी । उन्होंने तिल अबीब को इंतेबाह दिया कि जल्दबाज़ी में किया जाने वाला कोई भी हमला ईरान के लिए फ़ायदेमंद साबित होगा । जिस का सहारा लेते हुए वो (इस्लामी जम्हूरीया) ख़ुद को मज़लूम साबित करने की कोशिश कर सकता है ।

इसराईली वज़ीर-ए-आज़म बिंजा मन नितिन याहू से मुलाक़ात से ऐन क़ब्ल ओबामा ने ये सख़्त तबसिरे किये हैं । अमेरीकी सदर ने दी अटलांटिक मैग्ज़ीन को गुज़श्ता शब दिए गए एक इंटरव्यू में कहा कि पालिसी मसला की बिना पर मैं क़तई तौर पर खुले आम ये तशहीर भी नहीं कर सकता कि आख़िर हमारे असल इरादे क्या हैं ।

लेकिन उन्होंने कहा कि मैं ये समझता हूँ कि ईरान और इसराईल दोनों ही इस बात को तस्लीम करते हैं कि जब अमेरीका ये कहता है कि ईरान के लिए न्यूक्लियर अस्लाह का हासिल करना नाक़ाबिल-ए-क़बूल होगा तो इसका मतलब ये होगा कि हम जो चाहते हैं वो करते भी हैं ।

मिस्टर ओबामा ने कहा कि हुकूमत इसराईल ये तस्लीम करती होगी कि बहैसीयत सदर में जो कुछ कहता हूँ वो कोई झूट या बकवास नहीं अमेरीकी सदर ने कहा कि ईरान और इसराईल दोनों ही इस बात को महसूस करते हैं कि ईरान से निमटने के लिए मौजूद कई अनासिर में एक फ़ौजी अंसर भी शामिल है ।

इसके साथ तहदीदात , सिफ़ारती मसाई , आम धमकीयां भी शामिल हैं । ये तरीक़ा माज़ी में इस्तेमाल किए जाते रहे हैं । उन्होंने मज़ीद कहा कि एक ऐसे वक़्त जब ईरान और इसका वाहिद हक़ीक़ी हलीफ़ (शाम) के लिए कोई ज़्यादा हमदर्दी नहीं है और वो अपने मसाइल के शिकार हैं । क्या हम एक ऐसी सूरत-ए-हाल पैदा करना चाहेंगे जिसमें ईरान को अचानक ये मौक़ा मिल जाए कि वो ख़ुद को मज़लूम ज़ाहिर कर सके ? इसराईल पहले ही दावा कर चुका है कि इसके पास ईरान पर कार्रवाई के लिए तमाम रास्ते खुले हैं जिनमें ईरानी न्यूक्लीयर तंसीबात पर फ़िज़ाई हमला भी शामिल है ।

मिस्टर ओबामा ने ईरान के न्यूक्लियर अज़ाइम से निमटने के ज़िमन में इस मुल्क को बाज़ रखने की कोशिशों के तौर पर शदीद महिदूद पालिसी को ग़ैर ज़रूरी और ना वाजिबी क़रार देते हुए मुस्तर्द कर दिया । अमेरीकी सदर ने कहा कि वो दुनिया के इंतिहाई ग़ैर महफ़ूज़ और मख़दूश ख़ित्ता की बात कर रहे हैं ।

जहां ईरान के पास न्यूक्लीयर अस्लाह कई ममालिक के लिए नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त होंगे । मज़ीद बरआँ , ईरान दहश्तगर्द तंज़ीमों की सरपरस्ती के लिए भी मशहूर है । चुनांचे (न्यूक्लीयर अस्लाह के ) फैलाव का संगीन ख़तरा भी लाहक़ हो सकता है । उन्होंने मज़ीद कहा कि ईरानी हुकूमत के ख़िलाफ़ अमेरीका और योरोपी यूनीयन की पाबंदीयों के असरात मुरत्तिब होने लगे हैं ।