ईरान पर हमला के ख़िलाफ़ इसराईल को बर्तानिया का इंतिबाह

वज़ीर-ए-ख़ारजा बर्तानिया विलियम हेग ने आज इसराईल को ख़बरदार किया कि ईरान पर हमला तबाहकुन साबित होगा। न्यूक्लियर प्रोग्राम के निशाना पर ईरान को निशाना बनाना ख़तरनाक है। इसके लिए सिफ़ारती ज़राए से मसला हल किया जा सकता है।

तेहरान के एजेंटस पर इसराईली सिफ़ारत कारों की इल्ज़ाम तराशियों और तन्क़ीदों के तनाज़ुर में विलियम हेग ने कहा कि इस्लामी जमहूरीया ईरान ने दुनिया के दीगर हिस्सों में गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों को ख़तम करने अपने इरादों का इज़हार किया है तो मैं समझता हूँ कि ईरान को बातचीत का मौक़ा दिया जाना चाहीए।

इस पर मआशी तहदीदात और सिफ़ारती दबाव के इलावा बातचीत तो बेहतर है। हालिया हफ़्तों में कहा गया है कि इसराईल, ईरान की न्यूक्लियर तंसीबात पर पेशगी हमला करने की तैयारी कर रहा है। ख़लीज फ़ारसी में कशीदगी में इज़ाफ़ा के दौरान बर्तानिया ने इसराईल से कहा कि वो ईरान की ऐटमी तंसीबात पर कोई पेशगी हमला ना करे क्योंकि इसमें ज़बरदस्त ख़तरे पोशीदा हैं।

वज़ीर-ए-ख़ारजा बर्तानिया विलियम हेग ने कहा कि बर्तानिया दो तरफ़ा हिक्मत-ए-अमली की ताईद करता है जो एक तरफ़ तहदीदात के ज़रीया दबाव डालने और दूसरी तरफ़ मुज़ाकरात पर मुश्तमिल है। उन्होंने रोज़नामा डेली टैलीग्राफ़ से कहा कि तमाम मुतबादिल पेशे नज़र रहने चाहिऐं लेकिन फ़ौजी हमला में कई ख़तरे पोशीदा हैं।

ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम के बारे में कशीदगी में इज़ाफ़ा होता जा रहा है। अमेरीका, इसराईल, बर्तानिया और दीगर ममालिक को शुबा है कि ईरान इस प्रोग्राम को एटमी हथियारों की तैयारी की एक आड़ के तौर पर इस्तेमाल कर रहा है। बाअज़ मुबस्सिरीन को अंदेशा है कि इसराईल, ईरान पर हमला की मंसूबा बंदी कर रहा है। जवाब में ईरान ने धमकी दी है कि वो तेल की सरबराही बंद कर देगा और आबनाए हुर्मुज़ की नाका बंदी कर देगा जिससे दुनिया भर की मजमूई ज़रूरत के ख़ाम का पांचवां हिस्सा मुंतक़िल किया जाता है।

इसराईल ने ईरान पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो इस पर हमला की साज़िश कर रहा है और इसने हिंदूस्तान , थाईलैंड, जॉर्जिया में इसके सिफ़ारतख़ानों पर हमला करवाए हैं। ईरान ने इस इल्ज़ाम की तरदीद की है। विलियम हेग ने कहा कि अगर ईरान न्यूक्लियर हथियार हासिल करे तो इस इलाक़ा के दीगर ममालिक भी ऐसा ही करना चाहेंगे और मशरिक़ वुसता में न्यूक्लियर हथियारों को ख़तरनाक दौड़ शुरू हो जाएगी जो आलमी उमोर के लिए तबाहकुन होगी।