ईरान पर हमले के तबाह कुन नताइज, रूस का इंतिबाह

मास्को 20 जनवरी ( ए एफ पी ) रूस ने ख़बरदार किया कि ईरान के ख़िलाफ़ फ़ौजी कार्रवाई के तबाहकुन नताइज बरामद होंगे और इस के नतीजे में इलाक़े में सुन्नी और शीया मुस्लमानों के दरमयान पहले से मौजूद कशीदगी में इज़ाफ़ा होगा। वज़ीर-ए-ख़ारजा रूस सुरजी लोवरोफ़ ने मग़रिब पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि वो ईरान से ख़ाम तेल ख़रीदने पर पाबंदीयों की तरग़ीब दे कर ईरान की मईशत का गला घोंटना चाहता है।

फ़्रांसीसी ख़बररसां इदारा ए एफ़ पी के मुताबिक़ रूसी वज़ीर-ए-ख़ारजा ने रूस की ख़ारिजा पालिसी के हवाले से सहाफ़ीयों से बात चीत करते हुए कहा कि ईरान से जंग करने के इरादे के इमकानात बहुत महिदूद हैं क्योंकि वो अंदरूनी कशीदगी में इज़ाफ़ा करेंगे जिस की नतीजे में ईरान के पड़ोसी ममालिक में मुहाजिरीन का सेलाब आएगा।

वज़ीर-ए-ख़ारजा रूस ने मज़ीद कहा कि मुझे इस हक़ीक़त में कोई शुबा नहीं है कि ये क़दम पहले से मौजूद सुन्नी शीया तनाज़ा में इज़ाफ़ा के मुतरादिफ़ होगा और मुझे इस बात का अंदाज़ा नहीं है कि इस के बाद शुरू होने वाले सिलसिला वार रद्द-ए-अमल का नतीजा क्या होगा । इस के नतीजे में ईरान से मुहाजिरीन का एक सेलाब आज़रबाईजान और फिर वहां से रूस का रुख करेगा।

वज़ीर-ए-ख़ारजा रूस के मुताबिक़ ईरान के ख़िलाफ़ मज़ीद यकतरफ़ा इक़तिसादी पाबंदीयों का हुकूमत से जौहरी हथियारों के अदम हुसूल की यक़ीन दहानी की ख़ाहिश से कोई ताल्लुक़ नहीं है। वज़ीर-ए-ख़ारजा रूस का ये ब्यान एक ऐसे वक़्त सामने आया है कि जब योरपी इत्तिहाद के सिफ़ारत कार ईरान से जारीया साल जुलाई से ख़ाम तेल ख़रीदने पर पाबंदीयां लगाने के फ़ैसले के क़रीब हैं।