ईरान पर हमले के संगीन असरात मुरत्तिब होंगे

वाशिंगटन । 12 नवंबर । ( पी टी आई ) अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पनेटा ने कहा है कि ईरान पर फ़ौजी हमला के अन चाहे नताइज बरामद होंगे । उन के इस रद्द-ए-अमल से ईरान पर हमला करने के बारे में ओबामा इंतिज़ामीया के ज़बरदस्त ज़ेहनी तहफ़्फुज़ात और पस-ओ-पेश का इज़हार होता है ।

अगरचे अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की तरफ़ से जारी करदा रिपोर्ट में शुबा किया गया है कि ईरान न्यूक्लीयर धमाका ख़ेज़ मवाद बनाने केलिए काम कररहा है । मिस्टर पनेटा ने अगरचे इस बात से इत्तिफ़ाक़ किया कि फ़ौजी हमला की सूरत में ईरानी न्यूक्लीयर प्रोग्राम कम से कम तीन साल तक लेत-ओ-लाल का शिकार होसकता है लेकिन फ़ौजी हमले के इस इलाक़ा पर संगीन असरात मुरत्तिब होंगे और इस इलाक़ा में ताय्युनात अमरीकी अफ़्वाज पर इस के असरात मज़ीद संगीन होसकते हैं।

अमरीकी वज़ारत-ए-दिफ़ा पेनटगान के सरबराह पनेटा ने कहा कि ( ईरान पर फ़ौजी कार्रवाई के ) ग़ैर इरादी-ओ- अन चाहे असरात-ओ-मुज़म्मिरात का बग़ौर जायज़ा लिया जाना चाहीए । उन्हों ने इआदा किया कि ईरान को इस के न्यूक्लीयर प्रोग्राम से बाज़ रखने केलिए मज़ीद सख़्त पाबंदीयां आइद करने के मसला पर अमरीका अपने हलीफ़ों के साथ मुज़ाकरात में मसरूफ़ है ।

मिस्टर पनेटा ने जो अमरीकी जासूसी इदारा सी आई ए के साबिक़ सरबराह भी हैं कहा कि ईरानी न्यूक्लीयर प्रोग्राम से मुताल्लिक़ बैन-उल-अक़वामी जौहरी तवानाई इदारा की रिपोर्टस अमरीकी एनटलीजनस इदारा सी आई ए के तख़मीना से हम आहंग हैं। इन में इत्तिफ़ाक़ किया गया है कि ईरान एक न्यूक्लीयर सलाहीयतों में इज़ाफ़ा करने की कोशिश कररहा है लेकिन इस बात पर इख़तिलाफ़ है कि ईरान न्यूक्लीयर बम बनाने की कोशिश कररहा है ।

लेकिन मिस्टर पनेटा ने कहा कि इस बात पर अमरीकी पूरी तरह मुत्तफ़िक़ हैं कि ईरान को न्यूक्लीयर प्रोग्राज़ से बाज़ रखने केलिए फ़ौजी कार्रवाई ही कारगर साबित होसकती है ।