ईसाई स्कूलों में सरस्वती की तसावीर लगाने का इसरार

विश्वा हिंदू परिषद पर धौंस और धमकियां देने का इल्ज़ाम

छत्तीसगढ़ क्रिस्चन फ़ोर्म ने ये इल्ज़ाम आइद किया है कि विश्वा हिंदू परिषद ईसाई मिशनरी स्कूलों में हिंदू देवी सरस्वती की तस्वीर आवेज़ां करने और कैथोलिक असातिज़ा को फादर की बजाय पर चार ये ( मबलग़ ) के नाम से पुकारने की ग़ैर ईसाई तलबा-ए-को इजाज़त देने के लिए इलाक़ा बिस्तर के पादरीयों पर दबाव‌ के साथ धमकियां दे रही है।

जबकि इतवार के दिन कैथोलिक डीवसीस आफ़ जगदलपुर ने विश्वा हिंदू परिषद के नुमाइंदों के साथ मुशतर्का प्रे‍स कान्फ्रेंस मुनाक़िद करते हुए वे एचपी के मुतालिबात को क़बूल कर लेने का एलान किया था। कैथोलिक क्रिस्चन फ़ोर्म के सदर अरूण पन्ना लाल ने बताया कि जगदलपुर इलाक़े के पादरीयों (Diocese)ने विश्वा हिंदू परिषद की धमकियों से ख़ौफ़ज़दा होकर मज़कूरा सहाफ़ती आलामिया पर दस्तख़त किए हैं।

जिस में कहा गया है कि इलाक़ा बिस्तर के एक स्कूल में सरस्वती देवी की तस्वीर आवेज़ां की जाएगी और फादर को पर चार ये या उप प्रचारक ( मबलग़ या मुआविन मबलग़ ) कहा जाएगा। इस तरह से धौंस और धमकियां देना मज़हब के बुनियादी हुक़ूक़ की पामाली है जो कि ईसाईयों को दस्तूर ने फ़राहम किए हैं।

लिहाज़ा विश्वा हिंदू परिषद और ना ही हमारे अपने मज़हबी रहनमाओ (Diocese)को बुनियादी हुक़ूक़ की पामाली का इख़तियार हासिल है। मिस्टर अरूण पन्ना लाल ने बताया कि हमारे गिरजाघरों में फ़ैसला साज़ी का एक तरीका-ए-कार मौजूद है और किसी भी मसले पर मुशावरत के लिए सिलसिला वार इजलास मुनाक़िद किए जाते हैं और क़तई फ़ैसला क़ौमी सतह पर किया जाता है जिस के पेशे नज़र जगदलपुर डीवसीस को किसी फ़ैसला या बयान देने का इख़तियार हासिल नहीं है ताहम कैथोलिक डीवसीस आफ़ जगदलपुर के तर्जुमान अब्राहम कनमपला ने विश्वा हिंदू परिषद के मुतालिबात को तस्लीम कर लेने के लिए किसी धमकी या दबाव् डालने की तरदीद की है।

उन्होंने बताया कि हम ने VHP के मुतालिबात से उसोली तौर पर इत्तेफ़ाक़ करलिया है। लेकिन क़तई फ़ैसला सिर्फ़ बिशप ही करसकते हैं जिन्हें मुकम्मल इख़्तियारात हासिल हैं। दरीं असना फादर डोमिनिक अमनोल साबिक़ दिल्ली आर्चबिशप तर्जुमान ने बताया कि ईसाई फ़िर्क़ा जगदलपुर डीवसीस के फ़ैसला की हरगिज़ हिमायत नहीं करसकता।

फादर अमनोल और मिस्टर पन्ना लाल ने ये दावा किया है कि महेज़ अक़ल्लीयती फ़िर्क़ा को ख़ौफ़ज़दा करने के लिए ये पूरा ड्रामा विश्वा हिंदू परिषद ने तैयार किया है। ताहम वे एचपी ने ईसाई तंज़ीमों के इल्ज़ामात को मुस्तरद कर दिया है।