उत्तरप्रदेश 7 और दीगर 4 रियास्तों में एक मरहला में पोलिंग

नई दिल्ली २५ दिसम्बर: (पी टी आई) मायावती के मंसूबों को दिरहम ब्रहम करते हुए इलेक्शन कमीशन ने उत्तरप्रदेश में 4 फरवरी से 28 फरवरी के दरमयान 7 मरहलों में राय दही का ऐलान किया है। जबकि पंजाब, उत्तराखंड, मनीपुर और गोवा में एक मरहला में असैंबली इंतिख़ाबात होंगी।

पंजाब और अतरखनड में 30 जनवरी को पोलिंग होगी। मिनी पर मैं 28 फरवरी और गोवा में 3 मार्च को वोट डाले जाएंगे। तमाम रियास्तों में वोटों की गिनती 4 मार्च को होगी। 5 रियास्तों में इंतिख़ाबी तवारीख़ का ऐलान करते हुए चीफ़ इलैक्शन कमिशनर एसवाई क़ुरैशी ने कहाकि तमाम 5 रियास्तों में ज़ाबता अख़लाक़ का फ़ौरी असर के साथ इतलाक़ अमल में आएगा। ये ज़ाबता अख़लाक़ मर्कज़ी हुकूमत पर भी नाफ़िज़ होगा।

क़ब्लअज़ीं रिपोर्टस में बताया गया था कि मायावती हुकूमत ने आजलाना इंतिख़ाबात से गुरेज़ करने के लिए स्कूल और कॉलिज के इमतिहानात के फरवरी में ही पेशगी इनइक़ाद का मंसूबा बनाया था। मुल्क् की तारीख़ में अब तक किसी रियासत में इतनी तवील मुद्दत में राय दही नहीं हुई।

उत्तरप्रदेश में 7 मरहलों में पोलिंग होगी। उत्तरप्रदेश में जहां 403 असैंबली हलक़े हैं (5 हलक़े ऐस सीज़ के लिए महफ़ूज़) , वहां 7 मरहलों यानी 4, 8, 11, 15, 19 , 23 और 28 फरवरी को राय दही होगी। पंजाब में 117 रुकनी असैंबली की मीयाद 14 मार्च को ख़तम हो रही है। यहां पर 34 हलक़े महफ़ूज़ हैं जबकि अतरखनड में 70 असैंबली नशिस्तें हैं और 13 हलक़े एस सी के लिए और 2 हलक़े एस टी के लिए मुख़तस हैं। यहां असैंबली की मीयाद 12 मार्च को ख़तम हो रही है। मनिपुर असैंबली की मुद्दत 15 मार्च को ख़तम् होगी।

60 रुकनी मनीपुर असैंबली में एस सी (SC) के लिए एक नशिस्त और एस टी (ST)के लिए 19 नशिस्तें मुख़तस हैं। जबकि गोवा की 40 रुकनी असैंबली में एक नशिस्त एससी के लिए महफ़ूज़ है जहां 14 जून को मीयाद ख़तम् हो रही है। एस वाई क़ुरैशी ने कहाकि राय दहिंदों की शनाख़्त के लिए फ़ोटो शनाख़ती कार्ड्स ही लाज़िमी होंगी। तमाम बोथस पर राय दही के लिए इलैक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनों का इस्तिमाल किया जाएगा।

इलैक्शन कमीशन ने मोतमिद दाख़िला आर के सिंह के साथ इंतिख़ाबात की तवारीख़ के ऐलान के लिए मुशावरत की थी और 5 रियास्तों में असैंबली इंतिख़ाबात के इंतिज़ामात के लिए नियम फ़ौजी दस्तों की दस्तयाबी पर बातचीत की गई थी। तक़रीबन 80 हज़ार नियम फ़ौजी दस्तों के इलावा रियास्ती पुलिस मुलाज़मीन को भी इंतिख़ाबात के दौरान ताय्युनात किया जाएगा। वज़ारत-ए-दाख़िला ने इलैक्शन कमीशन को मतला किया है कि वो 700 ता 800 कंपनीयां फ़राहम करने तैयार है।

यानी 5 रियास्तों में 70 ता 80 हज़ार नियम फ़ौजी दस्तों को ताय्युनात किया जाएगा। उत्तरप्रदेश में सब से ज़्यादा नियम फ़ौजी दस्ते तयनात किए जाऐंगे जो मुल़्क की सब से बड़ी 403 रुकनी असैंबली के लिए इंतिख़ाबात हो रहे हैं।

पंजाब, अतरखनड और गोवा में माज़ी के इंतिख़ाबात के दौरान कम तशद्दुद देखा गया है। ताहम मनी पर मैं तवील अर्सा से शोरिश पसंदी जारी है। यहां पर भी पुरअमन इंतिख़ाबात को यक़ीनी बनाने के लिए फ़ौज का भारी बंद-ओ-बस्त करना पड़ेगा।