उत्तर प्रदेश में कांग्रेस और एस पी के माबैन असल मुक़ाबला

भोपाल, ३१ जनवरी (पी टी आई) जनरल सैक्रेटरी कांग्रेस डग वजए सिंह ने आज कहा कि उतरपरदीश असैंबली इंतिख़ाबात में असल दावेदार कांग्रेस और समाजवादी पार्टी है। इंतेख़ाबी मुक़ाबला भी इन दो जमातों के दरमयान ही होगा, क्योंकि हुकमरान बी एस पी कुरप्शन में मुलव्वस है और बी जे पी का नाम-ओ-निशान नहीं।

द्विग विजय सिंह ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि कांग्रेस उत्तर प्रदेश में हुकूमत तशकील देगी क्योंकि यहां असल मुक़ाबला कांग्रेस और समाजवादी पार्टी के दरमयान ही है। उन्हों ने कहा कि बी एस पी सरिता पा क्रप्शन में डूबी हुई है जबकि बी जे पी का उत्तर प्रदेश में कोई वजूद ही नहीं है।

उन्हों ने आज क़दीम विधान सभा में गांधी जी की बरसी के मौक़ा पर उन्हें ख़राज पेश करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। समाजवादी पार्टी लीडर मुलायम सिंह यादव के तालीम-ए-याफ़ता इस्मत रेज़ि का शिकार मुतास्सिरीन को सरकारी मुलाज़मत देने के वाअदे पर द्विग विजय सिंह ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट की रहनुमा या ना ख़ुतूत के मुताबिक़ ऐसे मुतास्सिरीन की शनाख़्त का इन्किशाफ़ नहीं किया जा सकता।

द्विग विजय सिंह कल रात बराह इंदौर यहां पहुंचे और रियास्ती पार्टी सदर कान्ती लाल बहूरिया और क़ाइद अपोज़ीशन अजय सिंह से मुलाक़ात के बाद लखनऊ रवाना हो गए। सीनीयर कांग्रेस लीडर ने चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिव राज सिंह चौहान के मौन ब्रत (ख़ामोश एहतिजाज) को नौटंकी (ड्रामा) से ताबीर किया।

शिव राज सिंह चौहान ने मर्कज़ की जानिब से मुबय्यना तौर पर रियासत के मुफ़ादात को नजर अंदाज़ करने के ख़िलाफ़ मौन व्रथ का ऐलान किया था। उन्हों ने कहा कि रियासत में कांग्रेस क़ाइदीन भी चीफ़ मिनिस्टर के मौन ब्रत के जवाब में ख़ामोशी मनाएंगे और रियासत के अवाम को दरपेश मुश्किलात जैसे कुरप्शन को उजागर किया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन रियास्ती लोक आयवकत के ताल्लुक़ से शऊर बेदार करने केलिए मौन ब्रत का एहतिमाम करेंगे, ताकि बद उनवान वुज़रा और दीगर अहम शख़्सियतों के ख़िलाफ़ धावे किए जा सकें। उन्हों ने कहा कि क्रप्शन की रोक थाम के लिए सिर्फ़ निचली सतह के ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई काफ़ी नहीं। अपोज़ीशन इन वुज़रा की भी निशानदेही करेंगे जिन्हों ने 2003 के बाद अपनी दौलत में बेतहाशा इज़ाफ़ा कर लिया और मौन ब्रत के दौरान उन्हें बेनकाब किया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि लोक आयुक़्त को उन के असासा जात की तहक़ीक़ात करनी चाहीए। बहू रिया ने बादअज़ां ऐलान किया कि इन की पार्टी बी जे पी की नाकामियों को उजागर करने केलिए 2 फरवरी को मून विरथ का एहतिमाम करेगी। उन्हों ने कहा कि अवामी मसाइल को भी इस एहतिजाज के ज़रीया उजागर किया जाएगा।