उत्तर प्रदेश में मुलायम ने मायावती के क़िला को मिस्मार कर दिया

मुल़्क की पाँच रियास्तों के असैंबली इंतेख़ाबात के नताइज का आज ऐलान कर दिया गया और बिलख़सूस उत्तर प्रदेश में जहां मुअल्लक़ असेंबली की पेश क़ियासी की जा रही थी , हैरतअंगेज़ तौर पर समाजवादी पार्टी ने मायावती के मज़बूत गढ़ समझे जाने वाले क़िला को मिस्मार कर दिया ।

यही नहीं बल्कि पार्टी ने वाज़िह अक्सरीयत हासिल की जिसकी वजह से दूसरी जमातों पर उसे इन्हेसार करने की बिलकुल भी ज़रूरत नहीं है । इंतेख़ाबी नताइज राहुल गांधी के लिए भी एक धक्का हैं , जिन्होंने अपनी शिकस्त तस्लीम कर ली । अकाली । बी जे पी इत्तेहाद पंजाब में इक़्तेदार पर क़ब्ज़ा बरक़रार रखने में कामयाब हो गया । गोवा कांग्रेस के हाथ से निकल गया और वहां बी जे पी बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार आ गई ।

ताहम कांग्रेस मनीपुर में अपना इक़्तेदार बचाने में कामयाब हो गई जबकि उत्तराखंड में कांग्रेस वाहिद सबसे बड़ी पार्टी बन कर उभरी है इसने 32 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की । बरसर ए इक़्तेदार बी जे पी को 31 नशिस्तें हासिल हुईं । असेंबली के जुमला अरकान की तादाद 70 है । उत्तर प्रदेश में समाजवादी पार्टी ने बी एस पी क़ाइद मायावती को इक़्तेदार से बेदखल कर दिया और क़तई अक्सरीयत हासिल कर ली ।

403 रुकनी असेम्बली में उसे 224 नशिस्तें हासिल हुईं जबकि सादा अक्सरीयत के लिए सिर्फ़ 202 नशिस्तों पर कामयाबी काफ़ी थी । ये तीसरी मर्तबा है जबकि कोई पार्टी रियासत यू पी में गुज़श्ता 20 साल के दौरान अपने बलबूते पर अक्सरीयत हासिल करते हुए बरसर‍ ए इक़्तेदार आई हैं । मायावती को दूसरे मुक़ाम पर इक़्तिफ़ा करना पड़ा ।

उनकी पार्टी बी एस पी को सिर्फ 80 नशिस्तें हासिल हुईं जू 2006 की नशिस्तों से कम हैं । इसने 2007 के साबिक़ा इंतेख़ाबात में 206 नशिस्तें हासिल की थीं । कांग्रेस जिसको राहुल गांधी की ग़ैरमामूली इंतेख़ाबी मुहिम के बाद जो उन्हों ने 207 इंतेख़ाबी हलक़ों में चलाई थीं बेहतर कारकर्दगी के मुज़ाहरा की उम्मीद थी ।

गुज़श्ता मर्तबा उसे सिर्फ 22 नशिस्तें हासिल हुईं थीं । इस बार उसे 28 नशिस्तें हासिल हुईं जो गुज़श्ता की बनिसबत सिर्फ़ 6 ज़्यादा हैं । बी जे पी को गुज़श्ता इंतेख़ाबात 51 नशिस्तें हासिल हुईं थीं । लेकिन इस बार सिर्फ 47 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल कर पाई है । 41 साला राहुल गांधी ने जिन्होंने जारिहाना इंतेख़ाबी मुहिम की क़ियादत की थी फ़ौरी अपनी शिकस्त तस्लीम कर ली ।

इंतेख़ाबात में राहुल गांधी का जादू ना चल सका जबकि कांग्रेस पार्टी को ग़ैरमामूली तवक़्क़ुआत वाबस्ता थीं ।समाजवादी पार्टी के अखिलेश यादव ने कहा कि मुलायम सिंह यादव उत्तर प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर होंगे । कांग्रेस के लिए मनीपुर में ख़ुशख़बरी हासिल हुई जहां इसने मुसलसल तीसरी बार वाज़िह अक्सरीयत के साथ इक़्तेदार पर क़ब्ज़ा करते हुए एक तारीख़ बनाई ।

उसे 60 रुकनी असेंबली में वाज़िह अक्सरीयत हासिल हो गई लेकिन गोवा की 40 रुकनी असेंबली में उसे सिर्फ 9 नशिस्तें हासिल हुईं जबकि बी जे पी ने 21 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की । इस तरह बी जे पी ने गोवा में कांग्रेस से इक़्तेदार छीन लिया । बी जे पी सुबह से ही इबतिदाई रुजहानात पर बेहद ख़ुश थीं यू पी के दूसरे मरहले की राय दही के बाद इस के हौसले बुलंद हो गये थे लेकिन बाद में इस ने एतराफ़ कर लिया था कि मुल़्क की दूसरी अहम रियासत में पार्टी का मुज़ाहरा नाक़िस रहा ।

बी जे पी को पंजाब में भी सात नशिस्तों का नुक़्सान हुआ । इसने सिर्फ 12 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल कीं जबकि 2007 में इस ने 19 नशिस्तें हासिल की थीं । ताहम वो अपने ताक़तवर हलीफ़ अकाली दल के सहारे जिसने 56 नशिस्तें हासिल कर ली हैं , दुबारा बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार आने में कामयाब होगीइं । 117 रुकनी असैंबली में अकाली । बी जे पी इत्तिहाद को सादा अक्सरीयत हासिल होगई । कांग्रेस ने सिर्फ 46 नशिस्तें हासिल कीं ।

बी जे पी को उत्तराखंड में भी इक़्तेदार पर क़ब्ज़ा बरक़रार रखने के लिए जद्द-ओ-जहद का सामना है । इसके चीफ़ मिनिस्टर बी सी खंडूरी उनकी अपनी नशिस्त पर कामयाबी हासिल करने से क़ासिर रहे । बी जे पी ने ताहम इस नाकामी की तरफ़ से तवज्जा हटाने की कोशिश करते हुए पार्टी को पहूंचने वाले इस धक्के को कांग्रेस मुख़ालिफ़ वसीअ पैमाने पर वोट का नतीजा क़रार दिया हालाँकि इसके बाअज़ क़ाइदीन ने पार्टी को ख़ुद एहतिसाबी का मश्वरा दिया है ।