उम्र अकमल की निस्फ़ सैंचरी , पाकिस्तान 262/7

मीर पर 4 दिसमबर (एजैंसीज़) बंगला देश के ख़िलाफ़ यहां मुनाक़िदा दूसरे वनडे में पाकिस्तान ने टॉस जीत कर पहले बैटिंग का फैसला किया और मुक़र्ररा 50 ओवर्स में 7 विकटों के नुक़्सान पर 262 रंज़ स्कोर किए जिस में उम्र अकमल की निस्फ़ सैंचरी केइलावा लोअर आर्डर में ऑल राॶनडर शाहिद आफरीदी के तेज़ रफ़्तार 42 रंज़ शामिल हैं।

उम्र अकमल ने 54 गेंदों में 5 चौकों और एक छक्के की मदद से उस वक़्त तेज़ी के साथ 59 रंज़ बनाए जब टीम के इबतिदाई बैट्समैन सुस्त रफ़्तार बैटिंग का मुज़ाहरा कररहे थे। पाकिस्तानी इन्निंग का आग़ाज़ नाक़िस रहा जैसा कि तीसरे ओवर की पहली ही गेंद पर शफ़ी उल-इस्लाम ने नासिर हुसैन के हाथों इमरान फ़र्हत को आउट किया जिन्हों ने 4 गेंदों में एक चौके की मदद से 4 रंज़ बनाए।

69 के मजमूई स्कोर पर मुहम्मद हफ़ीज़ भी पवेलियन लौटे। हफ़ीज़ ने 56 गेंदों में 6 चौकों की मदद से 32 रंज़ स्कोर करने के इलावादूसरी विकेट के लिए यूनुस ख़ान के हमराह 57 रंज़ की पार्टनरशिप निभाई। दरें असना यूनुस ख़ान ने 70 गेंदों में 3 चौकों की मदद से 37 और मिसबाह-उल-हक़ ने 55 गेंदों में एक चौके की मदद से 37 रंज़ स्कोर किए। ताहम वो उम्र अकमल के हमराह 83 रंज़ की पार्टनरशिप में 22 रंज़ का तआवुन दिया।

लोअर आर्डर में आफरीदी ने महिज़ 27 गेंदों में 3 चौकों और 2 छक्कों की मदद से 42 रंज़ बनाते हुए आख़िरी ओवर में आउट हुए। आफरीदी ने शेब मलिक के हमराह 29 और सरफ़राज़ अहमद के हमराह9 रंज़ की दो तेज़ रफ़्तार पार्टनरशिपस निभाएं। बंगला देश के लिए शफ़ी उल-इस्लाम ने 50 और रोबेल हुसैन ने 58 रंज़ के इव्ज़ फी कस दो खिलाड़ियों को आउट किया।