उस्मानिया यूनीवर्सिटी की नाइंसाफ़ीयों को मंज़रे आम पर लाने का मश्वरा

उस्मानिया यूनीवर्सिटी को बर्रे सग़ीर की अज़ीम यूनीवर्सिटी का दर्जा हासिल है मगर साबिक़ा हुक्मरानों ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी की अहमीयत और इफ़ादीयत को घटाते हुए यहां के तालीमी निज़ाम को शदीद तौर पर मुतास्सिर करने का काम किया है। आज यहां कान्फ़्रैंस हॉल अहाता उस्मानिया यूनीवर्सिटी में तेलंगाना रिसोर्स सेंटर की जानिब से तेलंगाना का आला तालीमी निज़ाम।

तलबा के नुक़्ते नज़र के उनवान पर मुनाक़िदा गोल मेज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान ने ये बात कही। मेज़ कान्फ़्रैंस से चेयरमैन टी आर सी मिस्टर एम वेदा कुमार प्रोफ़ेसर अखिलेश वारी प्रोफ़ेसर जी कृष्णा रेड्डी प्रोफ़ेसर सी बिस्वाया प्रोफ़ेसर कूदंड राम के बाशमोल तेलंगाना तहरीक में सरगर्म रोल अदा करने वाली तलबा तंज़ीमों के सैंकड़ों ज़िम्मेदारान ने हिस्सा लिया।

अपने सिलसिले ख़िताब को जारी रखते हुए जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी के तालीमी निज़ाम को मुतास्सिर करने का साबिक़ा हुक्मरानों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि लिसानी तालीम में तेलंगाना तलबा के साथ बड़े पैमाने पर नाइंसाफ़ीयां की जाती रही हैं और आज भी ये सिलसिला जारी है।

उन्हों ने इदारा सियासत की जानिब से उस्मानिया यूनीवर्सिटी में शख़्सियत साज़ी और स्पोक्न इंग्लिश क्लासेस के इनेक़ाद के मौक़ा पर मंज़रे आम पर आए हक़ायक़ का भी ज़िक्र किया।

चेयरमैन तेलंगाना रिसोर्स सेंटर मिस्टर एम वेदा कुमार ने गोल मेज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान की तजवीज़ की सताइश की और कहा कि टी आर सी तलबा के मसाइल पर जामिआ रिपोर्ट तैयार करेगी और हुकूमत को तेलंगाना के तलबा को दर्पेश मसाइल के मुताल्लिक़ मज़कूरा रिपोर्ट के ज़रीए आगाह भी किया जाएगा।

मिस्टर एम वेदा कुमार ने कहा इबतिदाई मराहिल में हम ने तेलंगाना के आला तालीमी निज़ाम में पाए जाने वाली कोताहियों और ख़ामीयों का जायज़ा लेने के लिए रास्त तलबा के साथ इस किस्म के इजलास मुनाक़िद कर रहे हैं। उन्होंने मज़ीद कहा कि मुस्तक़बिल में भी ये सिलसिला जारी रहेगा।